Ik heb toch geprobeerd in zijn telefoon te kijken maar ik kom er niet meer in. En hij heeft niet zijn code veranderd maar hij heeft een iPhone die op vingerafdruk werkt en tadaaa, mijne wordt ineens niet meer geaccepteerd. Dat is iets wat ik eigenlijk ook wilde testen en het is dus zo. Ik ben er echt niet goed van en weet totaal niet wat ik hier mee aan moet. Mijn gevoel zegt dat het niet klopt maar ik kan er niet meer achter komen...
Verdacht... Mijn man kan altijd m'n telefoon pakken hoor. Ik heb toch niets te verbergen. Ik weet niet wat ik nu zou doen, maar ik denk dat ik niet normaal zou kunnen doen tegen hem. Sterkte ermee hoor! Hopelijk weet je snel hoe het zit.
Pff nu dikke ruzie omdat ik zei dat ik in zijn telefoon wilde kijken. Dit mocht niet, hij had niks fout gedaan en we hadden gisteren alles besproken. Ik moet kappen met drammen volgens hem. En nu..? Hij is boos en ik zit te huilen
Pff meid wat heftig, ik zou toch in gesprek proberen te gaan vanavond nog een x en uitleggen wat voor gevoel het je geeft en dat je rust vind als je leest wat ze geschreven hebben.. Misschien als je het bij je zelf houd dat er makkelijker gepraat kan worden,. Kijk het is sowieso niet goed dat hij zo achterdochtig doet.. ik zou me ook zorgen maken,
waarom zou je niet in zijn telefoon mogen kijken? ook al heeft hij niks fout gedaan ik zit altijd op de tel van mijn man spelletjes te spelen... als hij daar ineens panisch over zou gaan doen zou ik ook gekke dingen kunnen gaan denken ik vind dat hij wel wat meer moeite voor je mag doen! ipv boos te zijn als iemand boos zou moeten zijn ben jij het wel nu draait ie het lekker om sterkte !
Ik mag altijd de telefoon van mn vriend pakken en hij de mijne. Erg raar dat jij daar ineens boos over wordt??
Oh meid het feit dat jullie elkaar niet vertrouwen is al niet goed denk dat jullie een goed gesprek moeten hebben kaarten allebei open op tafel misschien moet je alles opschrijven wat je dwars zit en het hem laten lezen werkt vaak beter dan jij nu in "paniek" alles eruit gooit. blijf bij je zelf en zeg vooral wat jij niet fijn vind en wat jou dwars zit en niet gelijk met een wijzende vinger naar hem dan voelt hij zich aangevallen en shiet in de verdedging.. denk ik... sterkte!
Hij is boos omdat hij het niet leuk vindt dat zijn woord maar niet genoeg is. En je hem niet vertrouwd. Sorry maar vind ook dat je dramt. Snap je onzekerheid wel misschien Door eerger ervaringen. Maar mannen houden daar niet van, als ze uitleg hebben gegeven dat er niks is en toch ga je er op in dan kunnen ze ja kwaad worden. Zou ik ook zijn. Dus niet alleen mannen. Ondanks zijn uitleg. Hij vertelde eerlijk dat ze wat praatten hij kreeg waarschijnlijk wat aandacht. En hij zei dat er verder niets was en zou foto's laten zien. Hij heeft haar ook gezegd geen contact meer te willen voor jou, heeft haar geblokt. Als hij nou vanaf begin boos reageerde en maar geen uitleg gaf en het steeds afkapt etc. OKÉ DAN had jij gelijk. Maar nu vraag je zelf om ruzie.
Open gewoon het gesprek naar hem toe. Dat je je heel onzeker voelt en het gevoel hebt dat hij dingen voor je verbergt. Dat je dit niet zo wilt voelen maar op dit moment geen reden kan vinden om te zeggen: Het zit wel goed. Als er echt niks aan de hand is meid, dan laat hij je alles zien wat er nog te zien valt en kan hij alles uitleggen.
Gezien wat B. jou geflikt heeft, kan hij ook wel weten dat dit een gevoelig punt is voor jou en dat het niet raar is dat jij onzeker en snel achterdochtig bent op dat punt. Hij moet niet zo stom doen en zijn best doen om je op je gemak te laten voelen. Als hij hier dikke ruzie om gaat maken, dan klinkt dat als iemand, die wat te verbergen heeft. Hij is toch niet dom? Hij weet toch waar dit vandaan komt? Wat je met B. hebt meegemaakt én dat hij nu zo met een meisje doet. Als je wil dat iemand je vertrouwt, dan laat je zien dat je te vertrouwen bent. Dingen blijven verbergen en zeggen dat ze moeten stoppen met drammen helpt NIET. En als je van iemand houdt dan doe je toch je best om die persoon zich fijn te laten voelen?
Nu je toch al ruzie hebt zou ik hem confronteren met die facebook foto's. Hij kan natuurlijk wel zeggen dat het niks is maar het moge duidelijk zijn dat hij in ieder geval kickt op haar aandacht en dat vind ik persoonlijk niet normaal in een relatie....
Knap als je zo kan denken, maar ik ben het helemaal niet met je eens. TS heeft niet om deze situatie gevraagd, voelt zich ellendig. En ik snap dat! En vind niet dat zij om ruzie vraagt, maar HIJ zelf.
Jij bent of heel naïef. Of je hebt nog nooit van het begrip "liegen" gehoord. Anders zou jij nu ook begrijpen dat ts onzeker is over deze situatie.
Hij is echt woedend... Uiteindelijk toch in zijn telefoon mogen kijken, zie ik 2 foto's van zijn ex in de prullenbak. Ik natuurlijk gelijk wtf. Hij weer boos. Toen kwam ie met het verhaal dat ie die aan haar had laten zien omdat ze het er over hadden wat hij aantrekkelijk vind aan een meisje of zoiets... Serieus, wat is dit?! Ik weet echt niet meer wat ik allemaal moet denken. En hij is nu degene die boos is en twijfelt aan onze relatie :s
Sorry maar ik zou op de man af vragen of er echt niks is gebeurd. Als ik na zijn eerdere uitleg nog steeds niet gerust gesteld ben. Hij denkt dat zijn uitleg genoeg is. Sommige mannen hebben niet altijd voelsprieten om je maar te blijven geruststellen blijkbaar. Als je m verteld dat je nog niet gerustgesteld bent dan vraag je hem dat. Ipv in zn tel kijken stiekem. Op fb stiekem kijken.
Dat is raar een foto van zn ex laten zien ipv jou? qua aantrekkelijkheid? ... ik denk dat je voor jezelf na moet denken wat je nu wil.. en open met elkaar praten
Open het gesprek en verwijt hem niets maar vertel hem gewoon puur over jouw gevoel hierin. Sneaky in zijn telefoon proberen te komen vind ik niet netjes, maar wel heel begrijpelijk in jou situatie. Ik zou hem ook duidelijk maken dat je hem wel wilt vertrouwen, maar dit nu gewoon door de situatie niet kan. Als hij echt om je geeft heeft hij daar begrip voor en zal hij er juist alles aan doen om jou het gevoel terug te geven dat je hem wel kan vertrouwen. Dan moet je wel stoppen met stiekem van alles achter zn rug om te doen, dat vond jij immers ook niet leuk.
Nu gaat hij dus in de slachtofferrol zitten. Typisch! Als mijn man mij zou verdenken van vreemdgaan, zou ik er juist alles aan doen om te bewijzen dat het niet zo is. Zou er zelf verdrietig om zijn. Zou niet woest worden, denk ik.
Ik denk eerder dat hij mogelijk al twijfels had, maar door jouw vragen etc moet hij het nu toegeven, ook aan zichzelf. Zijn gedrag is niet ontstaan omdat hij met hart en ziel in jullie relatie zit......