Nu heb ik een bepaalde zender al beveiligd zodat mijn kinderen niet met bepaalde dingen geconfronteerd worden als ze er toevallig langs zappen, maar geld dit kinderslot ook voor de nachtelijke reclames?
Volgens mij wel. Als ik smorgens de tv aanzet om nieuws te kijken moet ik bv RTL7 ook deblokkeren vanwege het kinderslot.
Bedankt voor je reactie! Moet je die zenders dan ook vanaf een bepaalde tijd blokkeren of gaat dat automatisch omdat je ervoor hebt gekozen dat de er*tische dingen worden geblokkeerd? Of is de blokkade voor er*tische dingen alleen maar voor dat 650 nummer, de s*kszender? Ik heb zelf namelijk een hekel aan die reclames na middernacht...zit je een film te kijken of te zappen, kom je weer van die blote dames tegen in reclames...
Dat gaat automatisch en precies op tijd. Mijn man keek gister naar een programma op RTL 5 en daar begint om half 10 een programma van Bobbi Eden. Precies om half 10 gaat het beeld dan op zwart ook al was het ene programma nog niet afgelopen.
Bij ons gaat ie ook automatisch op slot voor bepaalde programma's, volgens mij op alle zenders. Idd, zit je in de reclame tussen twee programma's, gaat ineens het beeld op zwart, haha.