Stript / toucheert een gyn ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisanne123, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Morgen heb ik een afspraak bij de gyn .
    Zeker weten doe ik niet , of de afspraak doorgaat kan ik natuurlijk niet zeker zeggen haha .

Als ik volgende week vrijdag nog niet ben bevallen wordt ik ingeleid . (ga er niet van uit en ga er vanuit dat ik daar voor gewoon beval) maar het zekere voor het onzekere dus de afspraak staat .
    Ik zou eigenlijk morgen wel getoucheerd willen worden , Omdat ik zoveel krampen heb en wil weten of het voor verweeking of ontsluiting heeft gezorgd . Ook zou ik wel gestript willen worden , niet omdat ik het zat ben hoor geniet volop van me heerlijke mannetje in me buik .
    Maar omdat ik het inleiden eigenlijk voor wil zijn, haha kan vast ook zonder strippen gebeuren maar proberen kan altijd toch .

Nu is mijn vraag , toucheert en stript een gyn eigenlijk wel ?
    Ze hebben altijd hele erge haast en zelfs teveel vragen stellen vinden ze al vervelend .

En hoe moet ik het dan zeggen , wil je even voelen of de krampen iets gedaan hebben ? Haha staat zo stom .

Eerst maar wachten of de afspraak door gaat :p.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :) .

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Hoi,

Ik ben altijd onder controle geweest bij de gyn en die heeft mij ook zelf gestript. Ik had er niet omgevraagd maar ik liep al bijna 14 dagen na de uitgerekende datum dus ze kwam er zelf mee. Het is zo gebeurd hoor nog geen vijf minuten. Dus ze kunnen het zelf doen.

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Natuurlijk, in belgie ga je standaard heel de zw naar een gyne.
    Maar op 39 weken wordt er bij een eerste niet snel gestript, toucheren dan weer wel (hier vanaf 29weken)

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hier op 39.3 weken gestript bij tweede, zelf niet gevraagd, maar had al 3cm en gyne wist dat ik erdoor zat (had nog een dochter van 13maand)

Deel Deze Pagina