Vriend weinig puf...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilse100, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb ik ook wel gelezen en gehoord, maar aan de andere kant mocht mijn man voor zijn semenanalyse minimaal 2 dagen geen zaadlozing hebben. dus dat zette mij ook weer aan het denken :(

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik dacht vroeger altijd: als je weet dat het over 9 maanden kerst is, dan wacht je toch even, zijn toch geen leuke dagen om jarig te zijn.
    Daar ben ik wel op terug gekomen, ben al blij als het lukt, dan maar met kerst! hahahaha

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben 7 december uitgerekend en ik vind het fantastisch. is laatst een topic over geweest dat een aantal mensen deze maan oversloegen ivm de decembermaand en ik ben na 10 maanden precies afgelopen maand zwanger geworden! moet je voorstellen dat ik ook gedacht had 'nee, decemberm veel te druk' ;)
    ik vind het heerlijk hoor. ben zelf exact een week voor sinterklaas jarig, mijn ouders ook in dezelfde maand, in december zijn we getrouwd, kerst, oud en nieuw, heerlijk! ik ben helemaal van de feestmaanden!

4. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ja claartje daar ben ik het helemaal mee eens,ik vind het zelfs een klein beetje onzin om een maand over te slaan met het idee nee als je in december moet bevallen is het geen leuke maand ik vind zelf en dat is ook helemaal mijn mening dat je daar geen rekening mee moet houden we willen toch allemaal zwanger worden wat maakt het uit dan welke maand,er zal heus wel voor bepaalde mensen een reden zijn om een bepaalde maand liever niet te willen,maar dan zal de reden ook wel anders zijn denk ik.
    Ik hoop dat ik deze maand erachter mag komen dat ik zwanger ben :)
    groetjes jeslin

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vond het vroeger wel jamemr dat ik in november geen tuinfeest kon geven, maar ja, dat heb je in nog veel meer maanden ;) ik had wel altijd een heeeeelehoop cadeautjes en heel veel gezelligheid achter elkaar. vind het nu nog steeds top. ik hoop voor je dat je snel zwanger bent jeslin! dan heb je misschien wel een oud & nieuw baby ;) wordt de geboorte iig met veel vuurwerk gevierd hihi

Deel Deze Pagina