vriend wel/niet dronken worden binnen 3 mnd voor uitgerknd datum?zie verhaaltje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

vriend nog dronken worden binnen 3 mnd voor uitgerek. datum?

1. Nee!

2. Ja!

3. wel aangeschoten niet dronken,

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @umm85, dat zei mijn vriend een tijdje geleden zelf ook, dat hij die tijd al een beetje gehad heeft.
    we gaan zoiezo minder uit (samen of apart)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Waarom is het zo triest als je eens lekker los wilt gaan als je op stap gaat dan;)
    Jeetje als je zo gaat denken "als mijn kindje bij oma zit".....er kan zoveel gebeuren...pas maar op met oversteken op straat als je kindje bij oma en opa is dan;)..heel erg kinderachtig ik weet het maar ik vindt dat jullie wat tè ver gaan hoor....

3. Alita

Alita Niet meer actief

....mee eens;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het enkel triest dat dit blijkbaar niet zonder alcohol kan bij sommige mensen, verder snap ik best dat je uit je dak wilt gaan.
    Er kan inderdaad altijd iets fout gaan, maar vind het geen vrijstelling om je lekker vol te zuipen omdat kindlief toch bij oma zit. Uiteindelijk blijf je de eindverantwoordelijke.

En nogmaals wij zijn absoluut geen bankzitters of duffe types, helemaal niet.. maar waarom moet er perse alcohol in het spel zijn?

5. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Ik heb "ja" gekozen. Wel vind ik het belangrijk of je iemand in je direct omgeving hebt die je in geval van spoed naar het ziekenhuis kan brengen.

Neem aan dat je man niet wekelijks dronken thuis komt... dat ene uitje moet dus wel kunnen. Ze hebben tenslotte al genoeg te verduren met onze stemmingswisselingen :))

6. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahahaha.... alcohol nodig hebben om het gezellig te hebben??????
    Sorry hoor, maar je hebt zelf vroeger ook alcohol gedronken. Deed je dat dan ook omdat het anders niet gezellig was??? Ik begrijp dat je er nu anders tegenaan kijk door je religie, respect daarvoor hoor!!! Geen kwaad woord daarover.
    Maar om het nou na jaren net zo te gaan zien als drugs:$ :$:$.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zei dat ik dronken mensen net zo eng vind als mensen onder de drugs..

8. mama carola

20 nov 2006
    42
    0
    6
    mijn man heeft tegen mij gezegd door niet te gaan drinken, als het steeds dichter bijkomt, maar moet nog 13 weekjes......nu drinkt ie nog af en toe, maar straks niet meer:D:D:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

Oh nee hoor ik kan heel goed uit mijn dak gaan zonder alcohol, maar het is ook fantastisch met alcohol:D

Juist als mijn kind bij oma is moet je genieten...en dat betekent niet dat je dronken moet worden, maar als het gebeurt waarom niet?

10. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,
    Ik heb niet alles gelezen dus misschien dubbelop;
    ik vind het niet kunnen en zou er echt niet blij mee zijn. Al niet als ik niet zwanger was, dus zeker als ik wel zwanger was en helemaal zeker als het 3 weken voor de uitgerekende datum was. Maar als hij het niet kan laten moet hij het zeker doen en dan maar thuis op bed zijn roes uitslapen terwijl jij bevalt.....ofzo?! Wat dacht hij er zelf van?!

11. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Mijn man en ik hebben afgesproken dat hij vanaf week 28 heel weinig drinkt en vanaf week 35/36 niks meer.
    Dit vooral om mij blij te maken, ik heb echt een top man die hier ook zelf mee aan kwam.

Dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen...

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier even met manlief over gehad, hadden we nog niet echt besproken. Hij zegt dat hij tegen die tijd het maar op 1 biertje houdt, voor het geval er wat mocht gebeuren. En dat hij ook niet bezopen hoeft te zijn, om het gezellig te hebben, hihi.

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik vind trouwens wel dat een heleboel dames hier hun man behoorlijk aan het lijuntje houden!!!hij mag dit niet en dat niet, laat hem eens los hij is ook volwassen en je bent niet zijn moeder!!!!pffffff dat moest er even uit ;)

liefs es

14. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een rare opmerking en vooroordelen uit je hier :(

15. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik vind de als je ouder bent reacties wel leuk, dan zou je het dronken zijn achter de rug moeten hebben en dit dus wel gehad hebben.

Ik geloof dat mijn opa 65 was toen we met zijn allen bij elkaar zaten en gezellig kletsen, wijntje nog even bij vullen, ach nog even kletsen, ach nog 1 dan, en het was hardstikke gezellig!
    Maar toen we op stonden kwamen we er achter dat dat gezellige zitten, keuvelen, drankje en hapje doen toch wat sneller was gegaan dan we door hadden.
    En arme opa was toen hij op stond niet al te stabiel meer :D
    Het was een kinder verjaardag, dus geen gezuip bij het leven of een inhaalrace voor je jeugd, gewoon lekker gezellig.
    Moet kunnen.

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    goh trees mag ik mijn mening niet geven! dacht dat dat mocht op een forum, 1 keer zeg ik eens iets wat ik denk en dan mag dat niet????en welke vooroordelen heb je het over als ik vragen mag????? Ik heb in het begin al gezegd dat hij met betrekking tot de ts haar verhaal niet helemaal bezopen hoeft thuis te komen, maar wel een paar biertjes mag drinken.
    Maar waar ik het nu over heb is dat ik in dit topic ook veel lees dat de mannen uberhaupt niet mogen drinken of zeer weinig van de vrouwen!!! daar reageerde ik dus op ;)

liefs Es

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en alles betrekt zich hierbij op de alcohol!!!!

liefs Es

18. Alita

Alita Niet meer actief

Hoef ik hier niet te proberen hahahaha en andersom ook niet hoor!!

Ik denk dat Trees het een beetje verkeerd begrijpt idd....;)

19. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    thanx cindy bedoelde het namelijk niet zto zoals zij het leest :) Ik hoef dat trouwens thuis ook niet te proberen want dan blijft het niet lang gezelli hahahaha (en anders om)

liefs Es

20. Trees

Trees Niet meer actief

Nou nou je hoeft niet direct zo heftig te reageren met 5 vraagtekens per zin.

Ik vond je eerste reactie zeer ongenuanceerd en je had je mening ook wel anders kunnen brengen. Dat heeft niks te maken met dat je mening niet mag geven. Aangeven dat vrouwen hun man aan het lijntje houden en vergelijken met hun moeder vind ik inderdaad veroordelend en respectloos overkomen.
    Daarnaast had je in je reactie ook enigszins rekening kunnen houden met het feit dat er voor veel vrouwen een zeer gegronde reden is waarom ze liever niet hebben waarom hun man niet drinkt i.v.m. zwangerschapscomplicaties en voorgeschiedenis.

Deel Deze Pagina