Vriend wil geen luiers verschonen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Lynn2, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn2

    Lynn2 Nieuw lid

    2 dec 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal, mijn vriend heeft aangegeven geen luiers te willen verschonen. Ik ben nog niet zwanger, maar we hebben het wel vaak over kinderen en wanneer we hieraan willen beginnen. Met name hij is hierover begonnen. Nu gaf hij pasgeleden dus aan geen luiers te gaan verschonen en toen ik vroeg: maar hoe zie je het dan voor je als ik een keer ‘s avonds laat terug ben van werk? (En dan dacht ik nog niet eens aan in het weekend een keer niet thuis zijn). Zijn reactie: dan maar geen kinderen.

    Prima dat ik het doe als ik thuis ben, maar ik heb af en toe ‘s avonds een vergadering en dan kan ik niet thuis zijn. Later billen afvegen op het toilet zal denk ik hetzelfde verhaal zijn. Verder wil hij echt alles doen en dat geloof ik ook 100%.

    Graag hoor ik van degenen die ook in deze situatie zitten en hoe zij dat oplossen. Geen kinderen om de luiers is namelijk wel het andere uiterste. Reacties als “een man hoort dit ook te doen” gaan me niet aan een oplossing helpen...
     
  2. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Er is geen andere oplossing dat ie zich niet zo moet aanstellen. Hoe zie je dat dan voor je? Terugkomen omdat hij geen luier wil verschonen? Zijn reactie vind ik ook bizar... Geen kind om de luiers. Waarom wil hij dan niet? Want met zo'n sterkte mening moet je ook wel een reden hebben
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn man heeft dit ook altijd geroepen... Ik verschoon geen poepluiers.

    En hij doet het wel gewoon hoor. :) niet vol enthousiasme maar niet verschonen is geen optie. Dan blijft ie huilen gaan z'n billen kapot en huilt ie nog meer. Man kiest dus eieren voor z'n geld.

    Zal vast los lopen.
     
    MaMa, hummeltje5 en Hopsatee vinden dit leuk.
  4. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Ik zou zeker niet aan kinderen beginnen met die kerel.

    Ben wel benieuwd waarom hij geen luiers wil verschonen? Vies? Moeilijk? Niet leuk?
    Want dan kunnen wij hier op het forum nog wel 20 dingen bedenken doen viezer, moeilijker en stommer zijn dan luiers verschonen.
     
    annabel10, Roodborstje2, exciting en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik vind dit echt zo'n, ik ben geen papa, praat.

    Als die straks vader is dan zal die het zeker doen. Geen aandacht aan geven of als een lachertje weg wuiven. Zijn vader gevoel zal straks echt wel anders zijn.

    Mijn man heeft 1x in zn leven zijn nichtje vast gehouden en dat vond die zo eng dat die daarna nooit meer een baby heeft vast gehouden. Mijn jongens zijn beide met keizersnede geboren en de eerste die ze vast had was hij. De eerste vieze luier was hij. Eerste badje was hij. Het is echt heel anders voor een man wanneer het zijn eigen kind is.
     
    MaMa en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.533
    1.550
    113
    Ja.. als ik het zo lees, zou ik nog zeker niet aan kinderen beginnen met deze man. Hij is mijn inziens namelijk nog niet echt klaar voor het vaderschap
     
  7. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Wauw. Wat een mafkees. Zou zéér zeker niet aan kinderen beginnen met deze ‘kerel’
     
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik vind wat van dit soort kerels...

    Ik vraag me af hoe het zou lopen als jij als vrouw dat zou zeggen. Je zegt dat hij over kinderen begon. Ik zou gewoon als hij weer over kinderen begint eens zeggen:"maar uhm.... jij verschoont de luiers toch? Want daar heb ik geen zin in. Oh en als de baby heeft overgegeven, dat ga ik ook niet schoonmaken. Vind ik echt zo vies! En anders hoef ik geen kind hoor." :roflmao:

    Of ik zou een keer twee weken geen kattenbakken verschonen of de hond een dag niet uitlaten/wc schoonmaken of de wc borstel gebruiken/afwas laten staan. Als hij er dan wat van zegt:"ja, maar daar begin ik niet aan. Dat vind ik zo vies! Dan maar een vies huis!" Misschien valt het kwartje dan wel.
     
    Maze1 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  9. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Heeft hij uberhaupt wel een kinderwens? Want ik zou met zo'n kerel ook niet aan kinderen beginnen hoor.
    Mijn man vind poepluiers ook heel vervelend. Uberhaupt poep, ook met de honden bijvoorbeeld. Ik heb hetzelfde met overgeven, ga er spontaan zelf van overgeven. Dus we hebben wel altijd gezegd dat als er de keuze is ik de luiers doe en hij zieke kinderen mag helpen als ze overgeven. Maar als ik niet thuis ben doet hij gewoon luiers en als hij er niet is als onze zoon straks een keer gaat overgeven dan was ik niet van plan het te laten liggen. :rolleyes:
     
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Ik zou met deze ‘man’ dus geen kinderen krijgen...:rolleyes:

    Ik verschoon geen luiers en dan maar geen kinderen...

    Is ie 16 ofzo? Wat een mafketel:confused:


    Dus nee mensen hebben hier oplossing voor.... omdat normale mensen gewoon luiers verschonen...
     
  11. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wat een sukkel. Volgens mij wil hij helemaal geen kinderen? Ik zou in ieder geval nooit aan kinderen beginnen met zo’n vent.
     
    Hopsatee en Biny vinden dit leuk.
  12. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.413
    4.734
    113
    Eens
     
  13. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ben ik de enige die dacht, ik ook niet.

    Als ze baby zijn gaat het nog wel, maar zo rond de 2 jaar is het gewoon echt niet leuk meer :|. Maar ja moet nu wel eenmaal gebeuren.
     
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat een kinderachtig gezeur, ik zou hopen dat hij snel volwassen wordt.
     
    Biny vindt dit leuk.
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Nou zeker weten. Liever 10 poepluiers op een dag dan 1x bed ondergekotst incl kind zelf :| Wat ze bij voorkeur ook pas doen als je zelf slaapt :confused:
    Helaas is dat ook na de peuterleeftijd nog, luiers niet normaal gezien
     
  16. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ja sorry hoor maar er is geen andere optie dan dat ie het doet. Ik vind het ook niet fantastisch maar ja he, je zorgt nou eenmaal voor dat wezentje.

    Overigens verschonen vaders nog vaak de eerste luiers ook omdat jij dan in je kraambed ligt. Gelijk hop, gaan met die banaan. Hij went er vanzelf aan en anders zou ik hard op zoek gaan naar een ander.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Heeft hij er ook al over na gedacht dat jij na de bevalling heel misschien ook wel hulp nodig hebt in de douche of whatsoever?:roflmao:

    Als mijn man dat tegen mij had gezegd...
     
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nou ik dacht dat ik de enige zou zijn met deze reactie, maar niet dus:
    Met zo'n klein kind wil ik niet eens kinderen. Kom op zeg, aansteller.
     
    Kolibrie, Melief, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Puberaal gedrag zeg.. "Dan maar geen kinderen " :rolleyes: Hoe oud is hij?
    Gewoon doen, niet zeuren. Kinderen gaan gepaard met poep, plas, kost, snot en kwijl. Wil je dat niet , dan maar geen kinderen inderdaad.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  20. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Mijn eerste gedachte was ook; begin niet aan kinderen met zo'n vent! Wat denkt hij wel niet......
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina