Hee dames, Morgen ben ik 24 weken zwanger en heb sinds 2 dagen echt enorme last van mijn onderrug. Zitten, lopen, bukken.. het doet allemaal enorm pijn. Iemand tips? Heet bad etc werkt maar heel even, daarna is het zo weer terug. Liefs xx
Hoi, Ik zou naar de fysio gaan. Ik heb sinds week 8 ongeveer last van lage rugpijn en bekkenpijn en ik krijg oefeningen die ne wel helpen
Bij mij is het sinds 2 weken ook begonnen. Vooral lange afstanden lopen lukt niet meer zonder dat ik rugpijn krijg. Ik heb een afspraak bij de fysio gemaakt, voor tips hoe het beste te lopen etc.
Ja dat ga ik maandag inderdaad als eerste regelen, de fysio! Maar nu pff het doet zo zeer, het maakt niet uit hoe ik zit of loop. Alles doet gewoon pijn Maar volgens mij is hier geen goude tip voor
Nee er zijn idd geen goude tips voor wel wil ik je meegeven niet met je benen over elkaar te zitten of ze te kruizen. En recht staan dus niet door een been gezakt. Succes en goed dat je maandag naar de fysio gaat
Je kunt voor babies een kipkep woller kopen tegen krampjes (pittenzak met kleine zaadjes) en die is ook heel fijn voor tegen je rug (kun je tussen rok / broek doen, blijft makkelijk zitten)!
Slim dat je naar de fysio gaat. Hopelijk gaat het over met oefeningen of evt. een buikband. Ik loop ook al 3 weken met rugpijn. Elke keer op verschillende plekken. Nu ook doorverwezen naar de fysio. Ben benieuwd....
Misschien kun je een buikband proberen? Deze ondersteunt de spieren waardoor er minder belasting op komt te staan. Ik heb er zelf 1 van de prenatal, bij mij verlicht het soms de pijn als ik bijv boodschappen doe of wandel. Als je stilzit kun je hem beter niet omdoen.