sorry ik heb even geen zin om te zoeken of er al een onderwerp over bestaat. ik zit namelijk met het volgende probleem. mijn vriend en ik hebben in febr besloten om te stoppen met de pil. ik was helemaal blij en leefde op een rooskleurige wolk. alleen er is 1 probleem mijn vriend wil bijna geen sex meer. en zodra mijn goede week eraan komt haakt hij helemaal af. vanaag was mijn dag volgens de ovulatietesten en wou ik hem opg**len door een sexy jurkje aan te doen en hem te verleiden.. zodra ik op hem lag krijg ik te horen het moet niet zo geforceert. nou de lol was er bij mij gauw af hoor toen hij ook nit st**f werd. vanmorgen nog een poging gedaan maar nee hoor en nu komt hij pas over een paar dagen weer thuis. want zit voor werk in het buitenland. nu hebben we wel zaterag wat gedaan maar aangezien vandaag mijn dag is denk ik dat dat niet genoeg is geweest. hebben er nog meer mensen hier last van? ik heb mijn vriend al gevraagd wat het is maar elke keer zegt hij wat anders ik was moe,was niet lekker of te druk op het werk. ik denk bij me zelf als jij geen kinderen wil zeg het dan eerlijk heb hem vandaag een sms gestuur of ik de pil maar weer op zal halen maar dat vond hij onzin en zodra hij er weer is hebben we het er wel over zegt hij maar hij wil wel kinderen zegt hij. oooh grrr mannen. sorry moest het even kwijt
hier gelukkig geen last van, kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt, maar ik wilde je een beetje geruststellen. volgens mij leven zaadcellen wel 2-5 dagen en dan zou vanaf zaterdag nog wel wat levende celletjes aanwezig moeten zijn... ik hoop dat jullie eruit komen... en dat het toch lekker raak is!
Mijn man had in het begin ook wel een beetje moeite. VOnd het spannend en eng en had toch ook wel stiekem een heel klein beetje het idee 'stel dat het lukt - dan krijgen we een kind!' *ENG* Gelukkig wilde hij er gewoon over praten en toen bleek dat ik het net zo eng vond, was het ijs op een gegeven moment wel weer vrij snel gebroken. Maar praten is echt het sleutelwoord. Misschien wil hij het (ook aan zichzelf) niet toegeven, maar is hij toch bang voor alles wat er gaat veranderen als het lukt en je raakt zwanger... Heel normaal, maar dat los je alleen maar op door te praten. Succes!
Ik heb dit zelf ook aan de hand gehad met mijn vriend. We hebben hierdoor ook een serieuse dip gehad in onze relatie. We hebben hierover gepraat en nu een paar van zijn kameraden papa gaan worden nu wil hij ineens niks anders meer. Als ik dan zeg dat ik geen zin heb zegt hij nu telkens jama zo gaan we nooit een kindje krijgen he. Dus probeer erover te praten. Misschien is het inderdaad faalangst. Hoop voor je dat jullie er snel uitkomen.
hmmm hier geen last van gelukkig. Maar we klussen ook alleen als we er zelf zin in hebben. Ik probeer me niet alleen te focussen op die dagen. Op de een of andere manier tijdens mijn vruchtbare dagen zijn we niet van elkaar af te slaan. Maar afgelopen maand hebben we mijn meest vruchtbare dag ook gemist. Helaas maar het is niet anders. Hij was moe en ik was moe. Dan ga ik het echt niet forceren. Ik denk dat hij dat ook wel waardeert en heeft zelf gezegd dat we dit keer koste wat kost die vruchtbare dag niet overslaan. Ik wil het probleem echt niet alleen bij jou neerleggen, begrijp me aub niet verkeerd. Maar heb vaker gehoord dat vrouwen zo gefocust zijn op het krijgen van het kindje en hun partners behoeften "vergeten". Ik zeg absoluut niet dat jij zo bent hoor, maar het is misschien iets om over na te denken? En sowieso een goed gesprek met hem aangaan om te kijken waar dit aan ligt. Heel veel sterkte meid! Liefs, Cherry
Hoi, Hier ook het zelfde probleem.....Ik ben er ook niet uit hoe ik het aan moet pakken. Drie weken lang wil hij het 2 keer per week doen en in ONZE week niet. Ik heb me er nu maar bij neergelegd en ik hoop dat het toch een keertje gebeurd. Ik heb binnen vandaag en drie dagen mijn eisprong. We hebben afgelopen zondag gedaan dus ik hoop dat die blijven zitten en leven Ons libido is volgens mij ook niet zo hoog. Voorheen deden wij het ongeveer 3 keer per 2 weken. Nu dus wel iets meer. Verleiden werkt ook niet. Ik kon er ook echt kwaad om worden, maar dat maakt het alleen maar erger. Heb hoop op de zomer, zeggen ze toch altijd dat mannen meer zin hebben! Let's hope it
Hebben mannen in de zomer echt meer zin... dat gaat leuk worden...! Bij ons is het soms ook wel echt een beetje moeten... terwijl we dat juist niet willen...
in de zomer meer zin?? mijn vriend heeft het dan altijd te warm. haha naja zal wel aan mij liggen tis niet zo dat ik elke dag wil ofzo maar wel wat vaker als voorheen maar dit is ook wel beetje logisch toch. zal vrijdag als hij weerkomt een goed gesprek aan gaan
Nog even een tip: vooral NIET tegen je man zeggen dat het je vruchtbare dagen zijn, want dat werkt de angst meestal alleen in de hand... Ze krijgen het gevoel dat ze dan MOETEN, niet dat ze willen.. En als je echt nog maar 2 maanden bezig bent.. misschien een idee om de ovutesten nog even een paar maandjes achterwege te laten? Dan zit je er zelf niet zo bovenop, en zet je je man ook niet onder druk..
het kan erg lastig en frustrerend zijn. Wij hebben ook een tijdje gehad dat er te veel druk op zat en de zin dus ff minder was. Ik kan me voorstellen dat je gaat twijfelen of hij wel een kindje wil. En hoewel dat natuurlijk zo zou kunnen zijn, kan het ook zijn dat het inderdaad meer faalangst is. De druk op de momenten dat het "moet" (zelfs als het wil begint vanuit zin) kan zeker voor mannen wel lastig zijn om mee om te gaan. Vaak is het dan het beste er over te praten en als blijkt dat dat het is, moet die druk er dus af. Dus inderdaad samen besluiten dat als een van de twee bv geen zin meer heeft, je ook kunt stoppen. Of dat je afspreekt dat je hem niet meer vertelt wanneer het "de dag"' is. Het hoeft dus niet alleen te komen van geen kindje willen, maar kan ook komen van te graag een kindje willen (en de druk die dat dus meebrengt). Hoop dat jullie er goed over kunnen praten en er achter komen wat het precies is. Als je dat eenmaal weet, is het echt niet heel lastig op te lossen. Succes!
Goeie tip van saz.. Laat de ovu testjes nog ff achterwegen.. Het maakt het er namelijk niet leuker op allemaal, zo heb ik het ervaren in ieder geval... En als het MOET bij mannen dan gaat er een knopje om en dan wordt het niet veel meer same here