Bord met zuignapjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosado, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn dochter wil niet meer gevoerd worden en haar avondeten lekker zelluf doen. Ik vind het allemaal prima, want ze eet zo een stuk beter. Nadeeltje: als ik haar bord voor haar neus zet, kiepert ze het per direct om :cool:. Niet zo handig al zeg ik het zelf. Nu leg ik het eten dus maar gewoon op tafel en dan eet ze het daar vanaf. Maar bestaan er eigenlijk bordjes met zuignapjes ofzo, die je dus plakt aan de tafel. Scheelt mij weer een boel poetswerk :D.

2. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ken alleen schaaltjes ervan, die zijn van nuby.. Maar mijn zoontje trekt hem er ook af met zuignap en al!! Ik doe het op een placemat.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, een placemat had ik idd ook bedacht als alternatief.

4. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja is erg makkelijk! Of misschien een stuk plastic tafel kleed aan de kant van de tafel waar je dochter eet?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hadden een matje, waar je het bordje weer op vast kon maken. Maar ik vond het toch niet heel geweldig. In de praktijk kwam het er hier toch vaak op neer dat we het eten gewoon op haar blad (van haar kinderstoel) legde vanaf haar bord en dat ze het dan zo (telkens een paar stukjes) op at.
    Af en toe probeerde we dan wel haar bord weer eens ;)

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    ik heb die van de ikea. Is een setje, tuitbeker, slabbet en bordje met zuignap. Volgens mij compleet voor twee euro...bordje blijft goed staan! Is allemaal in kikker stijl...

Deel Deze Pagina