kan iemand mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pasqualestacey, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasqualestacey

pasqualestacey Nieuw lid

13 jul 2014
    1
    0
    0
    hallo allemaal, ik wil graag mijn verhaal doen omdat ik me heel erge zorgen maak over mijn lichaam, hier komt het:

afgelopen 17 april heb ik een curretage gehad, ik was 8 weken zwanger. Ik heb bijna geen bloedverlies gehad(1 dag in totaal en niet eens een maandverband vol). Op 18 mei kreeg ik een heel klein beetje bloed verlies(oud bloed, bruinige slijm). ik dacht zelf innestelingsbloed, het was maar 1 dag.
    30 mei ben ik ongesteld geworden, zoals ik altijd ongesteld word. ik heb een cyclus van 28 dagen en ben altijd maar 3 dagen ongesteld, maar wel heel heftig.

Ik moest 27 juni ongesteld moeten worden, maar deze maand kreeg ik op 22 juni oud bloed(bruinig/rozig) dit heb ik tot 29 juni gehad met af en toe vuurrood bloed ertussendoor, maar dat was bijna niks. een echte menstruatie heb ik dit niet kunnen noemen.

Ik heb in de week van 2 juli t/m 7 juli 2 keer gevreeen met mijn man, en elke keer als we gevreeen hebben dan verloor ik een heel klein beetje rozig bloed en daarna is was weer bruinig. dit leek ook totaal niet op een menstruatie die ik normaal gesproken heb. er komen ook geen stolsels enz. het is echt waterig bloed. ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan maar helaas zijn ze beide negatief.

Nu heb ik gisteravond met mijn man gevreeen en had weer waterig bloedverlies (helder rood). ik had heel de nacht en nu nog steeds erge buikpijn en onderrugpijn. sinds een uurtje geleden komt er heel veel zwart stolsels en bloed.
    Ik moet pas 21 juli ongesteld worden , dus ik denk zelf aan een miskraam, wat denken jullie? of zou er iets anders met mijn lichaam aan de hand kunnen zijn, zoals een baarmoederontsteking? En is het verstandig om een maandverband te gebruiken ipv tampons?

Ik heb de laatste tijd ook rare symptonen zoals, heel erge hoofdpijn, draaierig, soms val ik even weg (niet bewusteloos, maar het duurt een paar seconde dat alles om me heen draait en ik hoor dan niks meer, het is een eng gevoel) gevoelige tepels, steken in mijn buik, heel erg moe(kan heel de dag slapen)
    hopelijk kan iemand mij helpen, ik word zo onzeker hiervan.

groetjes stacey

2. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik krijg het gevoel alsof de curretage niet helemaal goed is gegaan. Vanwege het bloedverlies en de zwarte stolsels. Maar ik heb het nooit meegemaakt dus heb er ook niet veel verstand van.

Ik zou nog even contact opnemen met je arts. Toch de boel nog eens goed laten nakijken.

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaatst naar : zwanger worden

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zwarte stolsels lijken mij oud bloed van de curettage. Hoeft niets ergs te zijn.

Ik zou morgen de vk of gyn bellen. Het gaat wel om je baarmoeder etc. Als daar iets mis is en je bent er te laat bij, kan dat ernstige gevolgen hebben voor je vruchtbaarheid, dus beter voor niks laten onderzoeken, dan te laat.

5. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik wil je niet bang maken, maar ik zou toch voor de zekerheid nog even de gyn bellen als ik jou was. Ik heb die stolsels ook gehad na m'n curretage. Kreeg hele erge buikpijn en daarna zoveel stolsels en bloed dat ik meteen terug moest komen. Er bleek nog restweefsel te zitten dus ik heb nog een curretage gehad. Daarna was het bloeden snel over en ook geen pijn meer gehad. Wel nog op en af bruin verlies.
    Hebben ze nog wel een Nacontrole gedaan om te kijken of je baarmoeder schoon was? En ik zou voor de zekerheid idd maandverband even gebruiken ipv tampons. You never know!

Deel Deze Pagina