Hey meiden, zit nu in mijn 1e ronde. 4 maanden geleden is ons dochtertje helaas al met 24 weken ter wereld gekomen en had nog geen schijn van kans. Nu zijn wij net weer begonnen. Had netjes een knal ovulatietest op 31/1 en 1 dag later echt mijn eisprong gevoeld. Kon echt niet wachten met testen en heb vanmorgen negatief getest...4 dagen voor NOD. Ik hoop dat het misschien nog te vroeg was en dat deze alsnog positief wordt één dezer dagen Nu ben ik benieuwd of er meer dames vlak voor NOD negatief hebben getest en paar dagen later alsnog positief?! Tja en anders is het jammer maar helaas, op naar de volgende ronde!
Gefeliciteerd en tegelijk gecondoleerd nog met de geboorte wn het verlies van jullie dochtertje! Hopelijk test je alsnog positief. Positieve ovulatietest is wel een goed teken! Je lichaam werkt in ieder geval weer zoals het hoort! ik ben vorige maand met 17 weken bevallen. 1e ronde jammer genoeg geen geluk. Succes!
Dank je wel Jajo! Jeetje.. ook voor jou gecondoleerd en gefeliciteerd! Is er een oorzaak bij jou gevonden waarom jullie kindje te vroeg is geboren? Na de bevalling kreeg ik mijn 1e menstruatie na 43 dagen, toen 27 en weer 27. Dus ik zou nu ook weer uitgaan van 27... En anders op naar de 2e ronde. Jij ook veel succes!
Wij hebben zelf gekozen ok de zwangerschap af te breken. Onze zoon had thanatafore dysplasie, een vorm die niet met het leven verenigbaar was. (Borstkas was te klein, paste alleen het hart in) dus hij zou als ik de zwangerschap wel uit had gedragen tijdens of vlak na de bevalling overleden zijn. Weten ze bij jou wat het was? Of was het een eigen keus door ernstige afwijkingen?
Wat heftig! Ik weet waar je doorheen gaat... Ik kreeg out of the blue weeën en had 3 cm ontsluiting. Ons meisje was kerngezond, maar was nog veel te klein en ze waren te laat met longrijping. Ik kreeg een infectie door veel bloedverlies, dus moest stoppen met weeënremmers.
Oh wat vreselijk! En weten ze waar dat door kwam? Ik kan me voorstellen dat het nog moeilijker te verwerken is, omdat jullie dochtertje gezond was. Ons zoontje had geen kans op overleven.
Nee de artsen noemen het stomme pech. Lastig om dit te begrijpen, maar het is niet anders. Hoop dat het voor jullie ook gauw weer raak is en dat jullie een lief en vooral gezond wondertje op de wereld zetten.
Dat lijkt me nog lastiger, niet weten waardoor het komt. Jullie ook! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
Heel veel sterkte dames wat zijn jullie sterk! 🙏🏻❤️ 4 dagen voor nod kan indd te vroeg zijn. Het verhoogt zich zo snel met de dag dus wie weet morgen wel een lichte streep 🙈 Veel liefs!
Dank je wel flowerlover Dat hopen wij ook. Ga maandag testen, op mijn NOD mits ik nog niet ongesteld ben... Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!! Onwijs leuk