nah duidelijk tekst toch haha voor de gene die zwanger zijn,.. vanaf wanneer merkte je dat je zwanger was? want ik heb wel last van een opgeblazen buik( net of me buik dikker is ), last van me onderug ontzettend moe, veel plassen, veel dorst, me plas is behoorlijk geel. veel afscheiding. maargoed ik heb zondag me ei gehad, en die avond ook geklust, stel... zou ik dan nu dingen kunnen gaan voelen? of vnaf wanneer ga je de eerste dingen voelen?
Hey hier heb ik nu ook last van.Mijn eisprong had eigenlijk morgen moeten zijn maar volgens mij is hij afgelopen weekend geweest.(volgens test)Ik voel me gister en vandaag raar en niet lekker.Heb blauwe aders lopen over mijn borsten(nog nooit gezien)Heb vette haren.Ben supermoe.Pijn in de rug.Pijn in mijn buik en onderin geborrel.Boeren.Opgezette buik.Heb zelfs vlagen van misselijkheid.Nu is het wel zo dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden.Misschien is dat bij ons allebei wel zo.We moeten allebei nog wel even wachten met testen.Heb jij ook het gevoel dat je ongesteld gaat worden?Nou ben benieuwd.
nee dat gevoel heb ik niet dat ik ongesteld moet worden, heb inderdaad ook een borrelig gevoel in me buik, en ja sorry dat ik het zo zeg maar ook last van winderig heid terwijl ik dat eerder echt nooit had. en vette haren heb ik ook. hoeveelste ronde is dit voor jullie?
Winderig heb ik ook..maar heb gevoelige darmen dus dit is geen uitzondering.Heb ook flinke roos bij die vette haren.Rare dingen kan een vrouw toch krijgen.Heb net de klachten beschreven in het ik ben zwanger topic,eens kijken of iemand het herkent.Dit is ronde 5 voor ons.Jullie?
dit is ons eerste ronde, ja een vrouwen lichaam zit maar raar in elkaar! maargoed we moeten het er maar mee doen! en maar rustig afwachten en ervan genieten! van al dat geklus haha
Ow jeetje wat kan ik mij in jullie herkennen! Bij mij was mn ovulatie ws zaterdag en ook hier is mijn buik van streek en heb ik last van roos en vet haar, bah! We moeten alleen nog even geduld oefenen vrees ik...
@ Odess..dan lijkt het net of je jezelf ziet he.Vies toch die haren.Nu moet ik zeggen heb dat ook altijd net voor de ongie..We moeten idd afwachten.Heb vanavond nog eens met mijn moeder gekletst,die voelde al 2 dagen na de bevruchting misselijkheid en moe..kan dus wel.Maar goed als ik terug kijk heb ik dit gevoel eigenlijk iedere maand wel en was ook niks dus..Ik kan ook over 10 dagen testen.Alleen zal ik wel weer wat eerder zijn haha
Hmm ja ik voel verder nog niets, alleen dat ik ineens zon last had van mn buik vandaag vind ik apart, maar ja, rustig afwachten! Dat haar is echt vies ja, schrok er echt van vandaag De vorige keer had ik al heel snel last van mijn tepels, dat heb ik nu allemaal nog niet geduld, geduld, geduld O
Die buik he is zo veraderlijk.Soms voel ik wat borrelen denk dan zijn dat nu mijn darmen maag of wat anders?Haha Moet ook maar weer eens onder de douche is al een jaar geleden haha...Is dit de tweede voor jullie?
Ik heb vooral moe zijn en soms prikkelingen in m'n onderbuik echt middenin (baarmoeder) hij is aan het groeien en daar heb ik soms wat pijn van. Verder heb ik totaal geen symptomen, niet misselijk, geen pijnlijke borsten, oja ik soms ook wat hoofd pijn terwijl ik dat nooooit heb. Geen aders op mijn borsten. verder echt niets. lust nog gewoon koffie. Oja het grootste symptoom heb ik wel een positieve test liefs Ingrid
sinds ik ben gestopt met de pil ben ik erg prikkelbaar, snel boos, en dan weer vrolijk, maar goed, me temp was vanmorge weer hoog, dus heb zeker me ei gehad, en idd mijn buik is zo anders als anders, maargoed zal wel iets anders zijn, oow ja die haren... heb ik ook last van vet haar bah bah, het liefste ga ik nu elke avond douchen, normaal doe ik dat om de dag, maar ga het nu maar elke avond doen, kan er nie tegen hoor als me haren vet zijn
@ Ingrid..ik hoor dat weleens vaker..verschillende maanden van alles last hebben en in de maand waarin je nergens last van hebt,ben je zwanger.Vraag me ook weleens af of dat ik me het niet inbeeld,ik (en iedereen)wil het natuurlijk zo graag.Hier zijn de klachten nu weer wat minder...dan denk je al gauw loos alarm.We zullen zien.Het belangrijkste is idd een vet positieve test.@xxbeebie dat van die haren is dus wel bekend terrein..Hoelang ben jij gestopt met de pil?Ik slik de pil al jaren niet meer,ik kon er niet tegen al die stemmingswisselingen kreeg ik juist van de pil,apart toch?Nog 5 dagen voor jou,spannend!
Hallo xxxbeebiexxx, Ik ben nu voor het eerst zwanger en direct in de eerste ronde. Maar ik had al vrij snel `klachten`na de eisprong, maar volgens mij zegt dat niks....ken zat mensen die pas ruim na een positieve test wat begonnen te merken. Maar ik was eigenlijk direct met vlagen misselijk, ik voelde soms steekjes in mijn lies en ik had iets wat gevoeligere borsten. Maar geen vettig haar, afbrokkelende nagels, vermoeidheid (begint nu sinds 2 dagen te komen), of andere klachten. Dus het verschilt volgens mij echt per persoon. Heb je helemaal niks aan ben ik bang, maar denk ik wel realiteit groetjes eertje
ja dat is per persoon verschillend inderdaad niet iedereen heeft meteen de zelfde klachten, zijn er ook zat bij die helemaal geen klachten hebben! maar ik ben gestopt met de pil vanaf 24 dec,08 dus dat is nog maar kort!