ik had 2 weken terug ook een topic neer gezet van michien toch zwanger. ik slik gewoon de pil maar zat in mijn stop week en werd maar niet ongi. en was ook al een hele week elke keer misselijk vooral sóchtends. dus de 5de dag een test gedaan en dacht een heeeel licht streepje te zien. toch werd ik de 6de dag van mijn stop week ongi. dat heeft maar 2 dagen geduurt dus toch de 2de dag van mijn ongi nog een keer getest en zag helemaal niks meer. nou zaten er wel sliertjes van bloed in mijn urine van de ongi nog weet niet of dat invloed heeft? maar ben dus nog steeds elke keer misselijk. vooral sóchtends heel erg. en vanacht heel veel krampen in mijn buik en heel erg misselijk bijna tot overgeven toe. moet ik nog een keer testen of moet ik de huisarts anders ff bellen. ik weet het ook niet meer. sorry voor het lange verhaal maar ik weet niet meer wat het kan zijn dan. michien heeft iemand hier een idee. alvast bedankt voor jullie reacties. liefs diane
he wat vreemd... geen ervaring mee. Maar je bent dus niet echt ongesteld geweest. wanneer was precies je nod? als je daar al 2 weken overheen bent zou ik toch even advies vragen aan de huisarts zeker gezien je klachten, bloedtest vragen? succes meid!
bedankt voor je berichtje ik had 27 nov me laatste pil genomen voor de stopweek. en dinsdag 2 dec, 5 dagen later was ik nog niet ongi. en donderdag werd ik ff ongi en zaterdag was het helemaal weg. ik ben toch vammidag maar ff bij de huisarts geweest en een test gedaan maar die was negatief dus heb pilletjes gekregen voor de misselijkheid. en als het over 2 weken nog niet weg is dan moet ik terug komen en dan gaan ze een echo maken. hij heeft ook ff inwendig gekeken en gevoelt maar hij kon niks geks vinden. dus maar ff afwachten nou. liefs diane
kan het niet gewoon zijn dat je een griepje te pakken hebt als je negatieve testen hebt en ongesteld bent en de pil slikt?