Dat doe je toch niet als je van elkaar houd elkaar bewust pijn doen??? Nou heel wazig allemaal hoor. Maar als jij je er gelukkig bij voelt Over die zus tja daar kun je dus ook niks mee aangezien je partner degene is die het moet afkappen en voor jou moet opkomen tegenover zijn zus.
Wat een kutfamilie zeg!! Ik zou je vriend eens duidelijk maken dat zijn familie niet spoort en dat is óf voor jou/jullie kiest of voor zijn familie maar dan ook weg blijft!! Is niet netjes van hem hoor!! Als ik zo de verhalen lees, dat verdien je niet meid! Succes
Ik denk dat TS uitwanhoop, onbegrip en verwardheid een bericht zend. Ik denk dat ze zelf niet eens weet wat er aan de hand is en uit strees het verhaal zo kort mogelijk houdt.. TS: bel zijn moeder/vader/zus en vraag om uitleg, niet aangevallen voelen want indien zij vertellen wat er speelt hebben ze maar 1 kan van het verhaal gehoord!!!!!!!!!!!
Tja, als je vriend dit zo graag doet als hij boos is.. Wie weet heeft hij het hele verhaal dan wel verzonnen en heeft zijn zus helemaal niks gezegd. Meid kom op! Je hebt de keuze, of weg gaan en iemand zoeken die respect voor je heeft of het accepteren en dan ook niet zeuren.. Want ja, steeds topics over hetzelfde openen waarin je steeds hetzelfde advies krijgt. Waar je vervolgens helemaal niks mee doet.. Dan wordt je op een gegeven moment zelf niet meer serieus genomen.
Ik heb je andere topics niet meegekregen volgens mij. Maar wat ik niet snap is dat hij eerst dreigt dat hij niet meer thuis komt omdat hij verhalen van zijn zus heeft gehoord? Mijn zussen zijn ook niet ju van het maar mijn man zal nooit naar hun onzin luisteren. Wij kennen elkaar het beste,maar als ik het zo eens lees denk ik toch dat jullie elkaar niet zo goed kennen als jij schrijft. Misschien zie ik het wel verkeerd hoor.
oke, ik heb het even gelezen allemaal en even nagedacht. Ik snap dat je schoonfamilie niet helemaal lekker is, maar je vriend is wel een volwassen jongen die zijn eigen keuzes kan maken. Als hij dan uit boosheid telkens van die dingen zegt en doet, dan zou het voor mij op een gegeven moment klaar zijn. En als je het niet voor jezelf doet, denk dan aan je kindjes, want voor hen is dit nu ook niet echt een stabiele gezinssituatie.
Je wordt behandelt zoals jij je laat behandelen. Als hij dit soort dingen kan doen en dan daarna weer terug kan komen zonder problemen. Dan zal hij dat de volgende keer als hij "twijfelt" weer doen. Dit riekt heel erg naar emotionele chantage...
Volgens mij laat je m weer fijn thuiskomen.. Kun je zijn zus en moeder wel aanspreken, maar goed je moet met hem verder in eerste instantie. Als jij dit accepteert van hem zal hij echt geen steek veranderen en wens ik jullie vooral veel sterkte met jullie relatie. Jammer dat er 2 kindjes bij betrokken zijn, en dus een papa hebben met dit soort rare gedragingen en een mama die t accepteert..
mee eens, mijn man zou ALTIJD voor mij kiezen, wat wie dan ook zegt. TS sterkte, ik hoop dat jullie eruit komen, maar als hij echt zo raar reageert, en jou niet gelooft op je woord, dan zou ik er een punt achter zetten en opzoek gaan naar iemand die echt voor je gaat.
in mijn oren klinkt het alsof schoonma en schoonzus hebben gezegd.. je kan bet nu bij hun weggaan dan later... en dat hij dit herhaald tegen jou.. ik vind dat niet iets waar je zelf opkomt.. als je het zelf bedacht zou hebben dan verwoord je het wel heel anders.. ... laat die lul in de stront zakken.. jullie horen niet bij elkaar dat is nu wel duidelijk... wordt gewoon gelukkig met je kindjes en dan kom je vanzelf wel een vent tegen die wel de ware voor jou is...
Mee eens..ik vind het wel onvolwassen van hem om dan meteen maar z'n zus te geloven, zonder eerst met jou te praten. Kinderachtig en ik vind het zielig voor je kind. Papa blijft zomaar weg. Hopelijk slikt hij z'n ego in en komt hij op een volwassen manier met je praten, ook vanwege je kleintje. Maar omdat hij zegt "beter nu uit elkaar dan later", komt het op mij over, alsof hij jullie gezin niet serieus neemt. In dat geval ben je misschien beter af zonder hem. Ik weet dat mijn vriend het altijd voor mij en z'n dochter zou opnemen. Zo hoort het ook als je een eigen gezin hebt. Ik wens je veel sterkte.
Je zegt dat ieder stel dingen heeft, alleen jij komt er dan voor uit. At zal best, maar jouw relatie met hem is echt niet gezond. Mijn man dreigt echt niet om weg te gaan en zou nooit zomaar wegblijven. Ieder stel heeft weleens woorden, maar NIET wat jij met hem meemaakt. Dus kies voor jezelf en voor je kinderen, en zorg dat je weggaat. Je verdient echt beter dan hem!
Ik vind je behoorlijk dom en naief dat je dit soort gedrag accepteerd. mijn man zal altijd mijn kant kiezen en die van ons zoontje. Zodra dit verander is het mijn taak een goede mama te zijn en de juiste keuze te maken voor mijn zoontje en voor mij. Een huis vol spanningen en zonder liefde,daar hoort geen kind in thuis!
My god, hoe oud zijn jullie zeg! GROW UP!!! Jullie hebben 2 kinderen om voor te zorgen! Hij hoort jou niet zo te behandelen...en jij hoort dit niet te pikken. Het interesseert me niks wat je schoonfamilie zegt. Hij hoort gewoon jou kant te kiezen. Maar zo te lezen zijn jullie beiden nog behoorlijk onvolwassen.
mooie spreuk voor jullie misschien: If you do what you've always done you're gonna get what you've always got Verandering is iets waar je actief mee bezig moet zijn meis.. Als het niet links om kan, dan zul je rechts om moeten.. Maar zo kunnen jullie toch niet door?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit dikgedrukte deel dus al belachelijk. Je gaat elkaar toch niet met opzet pijn zitten doen?? Ik heb je andere topics nog even teruggelezen en hij komt op mij over als een dominante kerel die z'n zin wil doordrukken. Ik vind dat jij er nu zelf ook schuld aan hebt, omdat je je zo laat behandelen. Of je ziet het echt niet en hebt oogkleppen voor. Maar zolang jij dit blijft goedvinden en het accepteert, blijft dit zo doorgaan. Dan verandert er helemaal niks. Ik vind het zielig voor je kinderen. Wat betreft je schoonfamilie, ik zou ze maar laten en je op je eigen relatie concentreren. Maar goed, sterkte dus verder.