Hoi meiden, Ik werd vanochtend wakker en ben echt heel duizelig. Moest echt 10 minuten op de rand van mijn bed zitten maar het blijft echt een beetje hangen. Gisteren controle met bloeddruk en ctg gehad dat was prima en geen eiwitten in de urine. ... Zou het echt de warmte zijn hebben jullie dit ook? Liefs♥
Oh jeetje =( heb zo geen tips voor je, ben zelf wel eens duizelig na inspanning en te weinig eten, maar jij bent ook veel verder. Kan je alleen adviseren om je vk te bellen? Die houd ik iig altijd achter de hand, daar is ze voor, toch? Maarja kan idd ook de warmte zijn aangezien het vannacht ook rond de 18 graden gebleven is overal. Sterkte.
Hoi, Ja ik vind mezelf zo'n zeur worden Haha heb 2 keer per week ctg bloeddruk controle enz en alles is goed zo ook gisteren. Heb even gegeten hopelijk helpt dat. ... Ik vrees dat het echt de warmte is. ...het gutst in straaltjes van mijn lichaam.
Duizeligheid kan ook komen door lage suikerspiegel (voor je ontbijt of als je weinig eet bijvoorbeeld), lage ijzer maar ook door de warmte inderdaad. Als gisteren zw.vergiftiging is uitgesloten zou ik me daar geen zorgen over maken in ieder geval. Maar als je het weer krijgt, een belletje naar je VK of Gyn kan altijd hè! Even lekker koud douchen, een glas cola (voor de snelle suikers) en hopen dat t minder wordt! Succes meis!
ik heb t ook. zo erg dat ik middenin de winkel moest gaan zitten. de warmte , extra hoeveelheid bloed etc , zorgen ervoor denk ik. ik bibber er ook flink bij