Kan iemand mij helpen? Ik had gister middag rekbaar slijm en mijn onderbroek was steeds nat. Ook veel steken gehad in mijn onderbuik, maar die steken had ik al een paar dagen. Nu konden we niet eerder klussen dan gisteravond, wegens omstandigheden. denken jullie dat ik nog op tijd was voor mijn ei? Ik hoop het zo! Liefs Jinky
Ha meis...ik kan je de hand schudden! Ik heb precies hetzelfde gehad....en ik hoop ook maar dat we op tijd waren! Vanavond nog maar even een keertje klussen....je weet maar nooit wanneer precies dat eitje springt...
hey zelfs op de eisprong dag zelf is het goed om te klussen en de dag erna zegt mijn arts en neem aandat die er verstand heeft hahahah heeft ervoor geleerd en btw was een vrouw en omdat ik een inwendige echo heb gehad kon ik mijn ei zien hihihi en die is of al gesprongen of vandaag gaat springen maar ik klus gewoon door vandaag en morgen nog niet geschoten is altijd mis zeggen ze en met een sfeertje erbij lukt alles wie weet lukt het deze ronde en krijgen we allemaal een lief klein mooi wonderlijk cadeautje van de sint of kerstman liefs kaley
ey ey ik heb zoals jullie zien ook bijna mijn eisprong, maar nu had ik gistere avond een heel raar gevoel in mijn buik, kan dit mijn eisprong al geweest zijn. het steekte niet echt maar deed wel pijn beetje zwaar gevoel. nu heb ik gister niet geklust maar eergisteren wel zou dat nog optijd zijn? en wat als ik vandaag klus? zou het dan ook nog kunnen? groetjes
Ik zou zeggen gewoon blijven klussen. Al is het dan niet perse voor een baby dan maar voor de lol en erotiek. Dat is toch ook belangrijk? Neem maar van mij aan je kunt je partner beter nu nog veel verwennen want als het zover is dan is de kans groot dat alle lust verdwijnt. Dat is bij mij tenminste zo. succes labmuisje