Vrienden en/of Vriendinnen kwijt geraakt

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door debbie1988, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb hier al een hele goede vriendin leren kennen, dus wie weet voor jullie ook een in het verschiet ;)
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nou meid, je kan het ook anders zien...
    Als je zoveel moeite voor hen moet doen, zijn het dan wel zo'n goede vrienden?
    Ik vond het ook erg tijdens de zwangerschap dat mensen opeens niets meer uit zichzelf lieten horen enz. Maar ik heb me er op een gegeven moment bij neergelegd en heb besloten om niet achter hun aan teblijven lopen. Mensen die zo met mij omgaan, dat zijn geen echte vrienden en kun je beter kwijt dan rijk zijn!
     
  3. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik ben door de zwangerschap van de 1e ook al mijn vriendinnen kwijt geraakt, maar door de jaren heen heb ik er weer leuke vriendinnen gevonden.

    Waar onder mijn hartsvriendin ;)
     
  4. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    nee ben niet echt veel vrienden kwijt geraakt gelukkig :)
     
  5. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ben ook de meeste vriendinnen krijt maar 1 heb ik er nog alleen die woont in limburg en ik in utrecht. maar goed ze zien elkaar zoveel mogelijk. verder heb ik al aardig wat andere mensne ontmoet nu die ook jon mama of papa zijn geworden
     
  6. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ben mijn vrienden allemaal kwijtgeraakt:( allemaal.
    toen ik bevallen was, kreeg ik 2 nieuwe vrienden die me ook heel goe dsteunden en waarbij ik me verhaal ook kwijt kon.
    heb nu niemand, heb alleen me vriend en mijn zoon maar dat vind iik ook de belangrijkste personen.
    moet zeggen dat ik het wel mis, met vriendin kletsen over meidedingen enzo en iemand die er voor je is.
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik was 20 toen ik zwanger raakte en 21 toen ik beviel van onze dochter.
    Heel veel vrienden van me hebben me laten barsten en zie ze ook echt niet meer.
    Als ik ze tegenkom doen ze ineens weer poeslief en zeggen ze ik bel je nog wel!
    Ik ga er al niet eens vanuit dat ze bellen want ze doen het niet.
    Ik bel hun ook niet want ik denk zo: Echte vrienden laten je niet stikken als je een kindje verwacht.
    Echte vrienden van toen zijn er nog wel.
    Heb nog een goede vriendin en ze woont hier om de hoek.
    Liever 1 goede vriendin dan 100 van de zogenaamde goede vriendinnen
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dit geld voor mij hetzelfde alleen dan 4 jaar geleden. Je raakt elkaar gewoon kwijt omdat je leven totaaal verschillend word. Ik kan niet mee praten over tentames of over jongens versieren, ik werk al en heb al 4 jaar dezelfde vent :rolleyes: en hun konden zich niet in mij inleven waardoor je al snel uit elkaar groeit. Ook telde het mee dat ik naar een andere plaats ging verhuizen.
     

Deel Deze Pagina