vrienden en uitgaan

Discussion in 'Jonge moeders' started by urmomma, Apr 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik ben niet van het uitgaan, ja af en toe een bioscoopje of etentje met manlief maar verder ben ik een huismus en hubbie heeft de uitgaansperiode al achter de rug, hij is 14 jaar ouder dan ik en nu genieten we met zijn drietjes en als we weleens met ons tweetjes uitgaan dan past mijn zusje op.

2. Niet meer actief

af en toe ga ik nog eens uit en mijn vriend niet die heeft die tijd ook al gehad...

er zijn nu in mijn omgeving veel zwanger.. vind ik wel leuk!

3. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    JA we gaan heel af en toe uit en gaat de kleine naar oma en opa maar mijn vriend is 27 en onze vrienden zijn dan ook allemaal rond die leeftijf of ouder en we hebben veel vrienden van ons die ook kleintjes hebben gekregen of hebben, maar meestal zijn ik en mijn vriend te vinden op te bank met lekkere dingen op tafel en dvdtje erbij en dan de elke dag genieten van ons dochertje me vriend werkt fulltime .

4. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Ik ben nopoit van het stappen geweest, en hubs was er eigenilijk ook wel klaar mee. Hij is laatst nog een keer mee geweest, maar vond er niet zo heel veel aan
    Ik merk wel dat vrienden niet zo goed snappen dat ik n iet meer zo op stel en sprong wegkan, neem gisteren:
    We zouden om half 12 naar een pinkstermarkt gaan, Ik bel dat het een half uurtje later gaat worden omdat Dayenne om 11uur de fles moest hebben,
    Word me verteld dat ze toen al wilden gaan, (ik belde om 10uur). Dat vond ik echt niet leuk, ik bedoel, Je maakt een afspraak en dan bel je netjes, waarna er gezegt word dat ze eigenlijk al direct wilden gaan!
    Vriendlief en ik zijn toen uiteindelijk lekker saampjes met dayenne gegaan, maar ik vond het echt een k*t streek

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

als mijn vriend te veel huiswerk heeft, ga ik meestal erop uit! zdat hij lekker kan huiswerken..! en ik met mijn vriendin een drankje kan gaan doen :)
    ik ben wel standaart voor 12uu thuis :)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mezelf ff terug gezien op mijn 17e dan zat ik niet te w88 op een vriendin met een baby toen had ik het over hele andere dingen....
    snap best dat vrienden het soms laten afweten al moet ik wel zeggen echte vrienden steunen je door dik en dun dus zie je maar wie je echte vrienden zijn

Share This Page