Vrienden, haar man flirt met mij.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Kom op he , geef jezelf een schop onder je kont.. is helemaal niet makkelijker gezegd dan gedaan. Zulke dingen moeten makkelijker gedaan dan gezegd worden !!

Die vriend zit fout jij niet :(

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ervaring vriend woest ik woest.
    Ik heb het tegen mijn vriendin gezegt dat we niets meer met hem te maken willen.
    Dat zij altijd langs mag komen maar hij niet.

Het contact is nu ook met haar over

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Snap niet dat zoiets moeilijk moet zijn. Als ik dit soort berichten zou krijgen zou ik toch heel duidelijk zijn dat ik hier niet van gediend ben! En als hij daar boos om word weet je gelijk hoe jullie vriendschap in elkaar steekt! Ik zou daarna ook niet meer reageren op berichten, kun je toch ook niet maken tegenover je vriendin?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben dan ook wel benieuwd, wat typ jij terug wanneer hij bijv zegt dat hij met je wil zoenen?

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien te snel een oordeel van mij maar als je heel duidelijk bent naar zo'n berichtje over zoenen dan lijkt me dat hij niet meer berichten stuurt dus ik ben ook wel benieuwd wat ze dan terug stuurt.

6. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, ik heb gelijk alles aan mijn man laten lezen. Die was woedend, we hebben samen een bericht naar hem gestuurd waar we heel duidelijk in zijn geweest dat we daar niet van gediend zijn. Het contact is verwaterd en nu helemaal klaar. Jammer maar het is niet anders. Verplaats jezelf eens in je vriendin, hoe zou jij het vinden als jou man zoiets zou doen met haar en ze zegt niks tegen jou.... Dan ben je geen vriendin in mijn ogen.
    En wat vind jou partner hiervan of weet hij het niet?
    Speel open kaart meid, anders krijg je een hoop gezeik!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Terug appen dat hij hier direct mee moet kappen, das toch een normale reactie? Snap niet dat je dit nog niet hebt gedaan;)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    HIJ zit fout maar JIJ houdt het in stand.. Wat denk je hoe het gaat verlopen als jij niet ingrijpt? Hoe is de situatie dan over een half jaar? Niks veranderd lijkt me.. Of je vriendin komt erachter en weet dan dus dat dit al een poos speelt en zij van niks weet omdat jij haar niks gezegd hebt? Zorg ervoor dat jij degene bent wie je geen verwijten kan maken en los dit op als een volwassen vrouw.
    Jouw vriendin heeft het recht om te weten met wat voor vent ze in bed ligt. En doet hij het niet meer bij jou, gaat hij het wel bij iemand anders doen.
    Dus stuur hem een duidelijke app waarin je zegt dat je hier niet van gediend bent en hij zijn vrouw zelf kan vertellen hoe het zit omdat jij het anders doet.
    Je maakt je vriendin uiteindelijk juist heel verdrietig als je nu niks doet.

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad met onze beste vriend. In t begin dacht ik dat t geouwehoer was maar kreeg al snel door dat het van zijn kant heel serieus was. Ik heb gezegtbhier niet van gedient te zijn, alles aan mn vriend laten lezen en die is er netjes naartoe gegaan om verhaal te halen. Hij bood zijn excuus aan etc.. maar de vriendschap is ver over nu..

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ben het met veel eens. het is toch je BESTE vriendin? kom op zeg. afkappe met die vent en vertel het je vriendin, heeft ze recht op of jij moet ook op zijn reacties ingaan!??
    ik zou het vertellen, last van je schouders af en heb jij je best gedaan als vriendin.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Waar zou je haar veel verdriet mee doen? Om er in mee te gaan? Als dat sowieso is wat in je opkomt vraag ik me af of je wel een echte vriendin bent...

12. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik kan me niet voorstellen dat ik de man van mijn BESTE vriendin zo ver laat gaan...

Bij de eerste opmerkingen zou ik al aangeven hier niet van gediend te zijn.

Persoonlijk vind ik het ook apart dat je bang bent dat hij raar gaat doen als je er wat van zegt, in mijn ogen doet hij namelijk al raar!

13. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik ben het er mee eens dat je dit af moet kappen..

Maar snap best dat ze in een dilemma zit hoor!
    Zij is straks wel degene "die er voor heeft gezorgd dat hun huwelijk scheuren heeft opgelopen".

En ja.. De man heeft er zelf voor gezorgd, dat klopt. Maar zo zal niet iedereeen dat zien denk ik..

14. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik vind je hele berichtje aan alle kanten rammelen...

Op mij komt het over dat je het eigenlijk allemaal ook wel spannend vind en dat je het zelfs in overweging neemt.
    Je hebt het immers niet eens meteen afgekapt..nee..je ging er gwn in mee want je was bang:( dat het je vriendschap met je vriendin zou schaden? Wat doet dit dan? Niet schaden?
    Jeetje zeg, wat een vriendin ben jij...

En dan je man, die komt over alsof hij gwn ook wel trots is dat er met zijn vrouw geflirt wordt..ipv dat hij meteen z'n vriend opbeld en zegt: he...nu kappen, dit accepteren we niet!

Jammer hoor.
    Laat uw voetstappen zeldzaam zijn in het huis van een ander...dan had je dit waarschijnlijk kunnen voorkomen.

15. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Door dit gedrag van die man heeft het alle schijn van kans dat het sowieso jullie vriendschap gaat kosten.

Het is erg aardig dat je haar niet wilt kwetsen, maar haar man kwetst haar en wat jij ook doet, dat kun je niet voorkomen. Je kunt maar beter snel eerlijk gaan zijn. Als je dit gaat laten aanslepen wordt het alleen maar erger. Die man of jij gaat dit aan haar moeten vertellen denk ik.

In ieder geval geen fijne situatie.
    Sterkte

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    nou ik begrijp je wel hoor! ik zou in eerste instantie ook niet weten hoe ik moet reageren! en dan ze gaat er heus niet in mee hoor ze zegt toch ook dat haar man ervan weet die heeft ze het dus meteen verteld...

ik zou als hij weer 'actie' onderneemt wel meteen duidelijk maken dat je dit niet wil en dat hij het haar gaat vertellen en anders jij! en dan zou ik haar gewoon eens uitnodigen zeggen dat je wat met haar wilt bespreken en als ze je niet gelooft de berichtjes laten lezen.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heel duidelijk zijn naar hem en zeggen tegen hem dat je dit niet wilt en hier niet van gediend bent KLAAR.

Als hij weer zulke berichten stuurt niks meer terug sturen.

Snap niet wat daar moeilijk aan moet zijn hoor:(

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als ik jou man was TS, dan had ik hem allang verwijdert en helemaal verrot gescholden dat hij jou met rust moet laten, en wat betreft jezelf; gewoon 1x duidelijk Appen dat hij op kan rotten en hij een waardeloos gedrocht is om zo met zijn vrouw en kids om te gaan achter hen rug, kijken hoe snel het stopt ;)

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dit dus...

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Btw je kan iemand blokkeren op whats app..

Deel Deze Pagina