Snap sowieso niet waarom je het al zover hebt laten komen. In mijn ogen is dat voor hem alleen een uitnodiging geweest om er mee verder te gaan. Als je er écht zo mee zit dan is het een kleine moeite om te appen dat je het nu wel genoeg vind geweest.
Ik heb het idee dat ze er al teveel in mee is gegaan en dat ze het nu niet meer durft af te kappen uit angst dat die vent die appjes tegen dr gaat gebruiken en zijn vriendin haar dan als medeplichtige of aanzetter ofzo gaat zien.
Mmmm om eerlijk te zijn; Als je er op in bent gegaan dan vind ik je net zo achterbaks als der vent en ook geen echte vriendin nee. Probeer de situatie eens om te draaien? Hoe zou jij je voelen als je vriendin dit deed bij JOUW vent? Neem aan dat je dan ook niet blij had geworden of wel soms? Jezelf veraden had gevoelt, belazerd en dat door twee mensen die je had moeten vertrouwen...
Mijn mening? Als eerste, nu gewoon niet meer op in gaan op zijn apps en alles verwijderen, eventueel even blocken. Ik zou gewoon zeggen dat jij je er ongemakkelijk onder voelt als hij zo tegen je praat en dit even face-to-face zeggen als je hem ziet. Gewoon zeggen dat jij jullie vriendschap belangrijker vind en dat je het niet waard vind je vriendschap met hen zo op het spel te zetten. Dat je eerst dacht dat het gewoon ouwehoeren was, maar dat JIJ het niet fijn vind en het gevoel krijgt dat hij meer van je wil en dat als jij nog 1 keer zo'n berichtje krijgt, je dit dan wel tegen zijn en jouw vriend(in) zegt. En je hier aanhouden. Ik zou het niet tegen mijn vriend en vriendin zeggen, je maakt er waarschijnlijk meer stuk mee dan nodig is. Het is nog niet te ver gegaan als in sexuele benadering en vreemdgaan en je schuldgevoel afkopen ben ikzelf niet zo'n voorstander van, want dan kwets je anderen en maak je meer stuk dan nodig is in MIJN ogen. Maar alles boven alles, NU er gewoon mee kappen.
Fijne vriend dan... Ik zou heel duidelijk zeggen dat je hier absoluut niet van gediend bent. Gaat hij door, dan vertel je je vriendin. Draai het inderdaad eens om, als die vriendin dit bij jouw man doet, en die draait overal een beetje omheen... Dat is toch niks? Succes
Zou ik ook doen ! Als het zwart op wit staat , dan ziet ze toch het bewijs ? Dat jij daar dus niet? op ingegaan ben en dat hij de boosdoener is. Het is eigelijk heel simpel , ik snap niet wat je hier moeilijk aan vind.
Ik zou het maar eens heel erg snel gaan vertellen. Neem je vent mee en zeg het als jullie met zijn vieren zijn. Dit soort strakke akties met zgn. "het is mijn beste vriendin, ik durf het niet te zeggen bla bla bla " Heeft mij een vriendschap gekost en mijn huwelijk. Omdat mevrouw niets durfde te zeggen. BLAAAAAATTTTTTT. Ik ben hier zeer rechtlijnig in trouwens. Sterker nog; ik vind jouw man ook niet echt lekker handig bezig in deze. Iedereen weet er dus van behalve je vriendin? Zucht...
Sorry hoor maar nu wordt TS hier wel erg als de dader neergezet. .. dat is ze alleen als ze soortgelijke teksten heeft geschreven. .. Zou helemaal mooi worden zeg als je verantwoordelijk bent voor de vunzige houding van een ander!!
Kappen met die handel. Dat je eerst dacht dat het gewoon grappig was en pas te laat achter kwam dat het menens was, kan gebeuren. Maar zodra je wist dat het menens werd, had je je beste vriendin moeten inlichten! Dan doen beste vriendinnen toch? Ik kan snappen dat je bang bent dat de vriendschap kapot gaat, maar dat is ook wel logisch als jij ook met haar man flirt. Heb jij niet terug geflirt o.i.d. hoef je jezelf ook niet bang te maken dat de vriendschap kapot gaat.
Niet als je gewoon verkiest het te negeren. .. Zou geen zin hebben om mij te laten betrekken in andermans sores... Zou het overigens wel tegen mn vriendin zeggen de eerst volgende keer dat ik'r face to face zie
De tips zijn juist om de schade te beperken en te voorkomen dat TS het straks gevreten heeft. Ik zou er trouwens geen groot drama-met-zijn-vieren van maken. Zeg/sms hem dat je een onprettig gevoel jegens jullie partners bij krijgt, en dat het beter is om te stoppen met deze complimenten. Gaat hij dan alsnog door, dan inderdaad irl nog eens duidelijk vragen.
volgens mij vind TS het wel fijn... ze zegt altijd jaloers te zijn geweest op hun.. en die mooie beste vriendin... en nu na 2 zwangerschappen ziet ze er niet meer mooi uit en nu krijgt zij de aandacht van haar man.. volgens mij ben je er ook op ingegaan.. anders zie ik geen reden waarom je het niet durft te vertellen... eigen schuld
Wat een onzin zeg! Dat kun je helemaal niet uit de posts van ts opmaken. Bovendien zegt ts helemaal nergens dat ze altijd jaloers is geweest op hen: Tegen mensen op kijken omdat ze alles goed voor elkaar lijken te hebben is echt wel iets anders dan jaloers zijn! Ik snap heel goed waarom ze dit niet durft te vertellen. Dat zou een gesprek zijn waar ik echt tegen op zou zien. Je weet totaal niet hoe je vriendin gaat reageren. Grote kans dat ze inderdaad de kant van haar man kiest en niet van een vriendin. Sterker nog, ik zou ook niet weten wat ik er mee aan moest. Misschien zou ik het niet eens verstandig vinden om het te vertellen en maak je het daarmee alleen maar nog erger dan het al is. Soms kun je beter iets verzwijgen, als je weet dat het iemand heel erg gaat kwetsen en je er verder toch niks mee bereikt. Ik ben er nog niet over uit. @ts: ik ben het wel eens met de meiden die zeggen dat je zo snel mogelijk HEEL duidelijk moet zijn! Subtiel laten weten dat hij moet stoppen gaat echt niet helpen!
Een heel vervelende situatie waar je in zit meis, ik heb de volgende tips voor je en de keuze zul je echt zelf moeten gaan maken. *je houd je stil en hoopt dat je vriendin er nooit achter komt. Komt ze er wel achter, dan is de kans enorm groot dat de vriendschap over is, want dat zal je ze waarschijnlijk niet vergeven. *Je wijst haar vriend terecht en zegt hem dat hij het op moet biechten en als hij het niet doet dan doe jij het. Hoe je vriendin hier op reageert is natuurlijk even afwachten, maar dan ben jij in ieder geval eerlijk geweest. *je verteld het haar zonder met haar vriend te overleggen. Hoe ze gaat reageren weet je nooit, maar wat belangrijker is is jouw gevoel. Kun jij er mee leven om dit geheim te houden voor haar en wil je het risico nemen dat ze er zelf op een andere manier achter komt. Je voorkomt niet dat dit spanning op gaat leveren en ik denk dat het het verstandigst is om het te vertellen. (eerst haar vriend de kans geven, maar doet hij het niet, dan doe jij het) Een geheim is niet goed in een hechte vriendschap, dus kies voor jezelf en zorg dat jij niet meer stiekem hoeft te doen. Heel veel succes.
Als jouw man flirt tegen jouw beste vriendin, zou je dan willen dat zij dat aan je vertelt ? Als dit ooit naar boven komt, en jij hebt het altijd netjes verborgen, dan heb je alsnog de poppen aan het dansen, en ben je haar wss ook kwijt. Ik zou het zonder pardon meteen tegen mijn beste vriendin vertellen, ik zou er namelijk zélf ook mee zitten. Is hij nou helemaal gek geworden... Heb er wel ervaring mee trouwens, maar mijn vriendin stopte ons contact. Kan ik ook ergens wel begrijpen.