En weeeeer allemaal aannames... My god...denk dat dit heeel veel zegt over de mensen die die aannamens doen @ts.. Ik zouduidelijk tegen hem zeggen dat hij ermee moet kappen en dat je hem de keus geeft om het zelf te vertellen of dat jij het anders doet... En dan de appjes bewaren zodat mocht het nodig zijn je ze kan laten zien En btw.. Ik zou het ook heel moeilijk vinden.. Maar het wel doen.. Ik wil nl niet dat mijn beste vriendin gekwetst word, dat het feit als haar vriend achter mij aan zou zitten en ik niet zou vertellen hoe hoj in elkaar zit... Als je dit nl al doet bij de beste vriendin van je vrouw.... Dan zal dit wss niet de eerste en laatste keer zijn dat ie dit doet.. En zoon leven vol met leugens zou ik mijn beste vriendin niet gunnen
Heb in dezelfde situatie gezeten alleen had geen bewijs op de APP (zoals jij) Haar man vertelde ook dat hij eerder vreemd was gegaan e.d. Dit heb ik allemaal verteld aan mijn vriendin en toen hebben we best wel even ruzie gehad. Ze geloofde me niet en vond dat ik me bemoeide met haar relatie. Ik heb aangegeven dat dit is wat ik meemaak en dat het totaal niet mijn bedoeling is om me met haar relatie te bemoeien maar wel dat ik eerlijk wil zijn naar haar toe aangezien ze een goede vriendin van me is. Ze heeft me een week genegeerd en we hebben daarna een keer afgesproken en heeft ze haar excuses aangeboden. Ze wist niet goed wat ze ermee moest en heeft door mij wel een heel gesprek met haar man gehad. Haar man wist dat je dit soort dingen niet meer aan mij kwijt kan en zij wist dat ik iemand was om te kunnen vertrouwen. dus mocht zoiets ooit weer voorkomen dan zou ik precies hetzelfde handelen en jij hebt zelfs nog bewijs op de APP! dus jahoor ik zal het ook gewoon aangeven, daar ben je vriendinnen voor. Draai de situatie eens om en bedenk hoe jij het vind als een goede vriendin weet dat je man flirt en niets tegen je zegt. Ik zou daar dus geen vriendinnen meer mee zijn.
Je vergeet de optie met de meeste schadebeperking en de minste gevolgen: je maakt hem duidelijk dat het hie en nu stopt, en hebt het er nooit meer over. Hem dwingen het op te biechten maakt misschien wel veel meer los dan je lief is. Hun relatie loopt hoe dan ook een deuk op. Blijven ze bij elkaar, dus loyaal aan elkaar, dan heb jíj het gedaan. Gaan ze uit elkaar (omdat er misschien wat meer speelt), dan ben ook jij de druppel geweest.
Allereerst, TS, lastige situatie... Ik snap dat je twijfelt over wat te doen, want het is ook geen gemakkelijke keuze, het wel of niet aan je vriendin vertellen. Vind de reacties hierboven soms wel wat kort door de bocht hoor... Hoe kan je nou uit de paar posts van de ts opmaken of zij er wel of niet van geniet van de aandacht van die man? Feit is dat het gewoon niet hoort en dat hij fout zit en respect,oos bezig is t.o.v zijn vriendin. Helemaal met Scarabee eens trouwens... Bedenk je eens in wat jij zou willen als de situatie andersom zou zijn...
Dat was eigenlijk ook wat ik bedoelde met je stil houden. Het was al duidelijk dat ze wou dat dit zou stoppen, dus vond dat ik dat niet toe hoefde te voegen. Maar of dit de meest schadebeperkende oplossing is weet ik niet. Als haar man dit al bij een goede vriendin doet, want doet hij dan in het "wild"? Het komt een keer boven waarschijnlijk en als ik er als vriendin achter zou komen dat mijn beste vriendin dit wist maar het voor mij verzweeg, dan zou ik haar dat niet zomaar vergeven.
oh en ff over alle reacties: ik vind het ook heerlijk als mannen met me flirten. Doe er alleen niets mee. Mijn man idemdito, die komt thuis met een glimmende blik en zegt vervolgens plagerig: schat er werd vandaag weer naar mn kont gekeken door een klant, wat zie ik er toch goed uit! en dan komt er een sarcastische smile erachteraan. en dan reageer ik vaak met "wauw wat ben ik toch blij dat ik de enige ben die aan jou billen mag zitten! Wat een voorrecht!!" Wie vind het niet fijn als er met ze geflirt word? (ligt er een beetje aan in welke situatie hoor) maar komop, ga het TS niet kwalijk nemen dat ze het fijn vind dat er met haar geflirt word! en neem niet zomaar blindelings aan dat ze erop in gegaan is. Soms door het te negeren en te doen alsof je neus bloed gaat het echt niet vanzelf over. Ik ben ook niet goed in het afwijzen van mannen en doe net alsof mn neus bloed terwijl ik van binnen glans als een veulen in een sappige wei! En mocht DAT niet werken ja dan komt er een harde afwijzing maar meestal is het flirten negeren genoeg. bij TS is dat duidelijk niet het geval en dan komt idd fase 2, de keiharde afwijzing en eerlijk zijn naar je vriendin. Verzwijgen vind ik geen optie want lukt het bij jou niet gaat meneer naar andere toe en dat gun je je vriendin niet? Je gunt haar die lieve man, geld zat en mooie leuke kinderen! Daarvoor is het je vriendin. zo moest ik ffies kwijt.
+1, bah wat een vreselijk gedrag. Meteen aannames en lekker er tegenaan met je kritiek! Alsof het erom gedaan wordt! Zegt inderdaad wat over het karakter misschien van die vrouwen... @ts: Ik vind dat je meteen duidelijk moet zijn tegen je vriendin en haar vriend! Juist omdat je haar vriendin bent. Als ik jouw vriend was had ik er ook meteen iets van gezegd tegen hem! Ik dacht ook nog....misschien hebben ze wel een soort open relatie ofzo? Of is hij uit op een triootje? In elk geval goed duidelijk maken wat jij er echt van vindt en open kaart spelen naar je vriendin. Succes!
Je man en de appjes mee en naar je vriendin en haar man toegaan. Het gesprek openen en duidelijkheid verschaffen naar allemaal. Je vriendin is hier degene die alleen kan bepalen hoe ze hier mee wil omgaan. Doordat jullie dit met zijn vieren bespreken kan er ook niks worden verdraait of ontkent worden achteraf. Succes..
Ja misschien, ik vind het namelijk NOTDONE om na verschillende appjes (lekkere billen, met je willen zoenen enz) van de vent van mn beste vriendin nog steeds af te vragen wat je nou moet doen. En dan nog de vermelding dat het altijd zo'n meisje was enz enz, komt op mij inderdaad over alsof ze zich gevleid voelt. Het is je BESTE vriendin vrouwen. 1 app zou een foutje kunnen zijn, 2de is gewoon klaar.. punt uit en vertellen.
Dit. Zowel om die vriendin als om jezelf. Zit je toch helemaal niet op te wachten, elke keer van die grensoverschrijdende apps? Kappen ermee, of ik vertel het je vrouw. En aangezien je bewijs zwart op wit hebt... mag ik toch aannemen dat hij dan wel snel ophoudt? Ik snap trouwens ook niet zo goed dat je dit na 2 keer niet afgekapt hebt. Een eerste keer zou ik nog denken: negeren en dan is de boodschap wel duidelijk. Een tweede keer is wel duidelijk dat niet-reageren niet werkt, dus ik zou dan echt heel snel lik-op-stuk gegeven hebben.
Jeetje, dat is dan mooi klote voor je vriendin zeg.. 2 kindjes en een man die met je beste vriendin flirt/wil zoenen je zou van minder depressief kunnen worden. Gewoon duidelijk zijn, je bent er nie van gediend! En daarna niet meer op dat soort uitspraken reageren, simpel zat. Gatver, ik krijg altijd zo'n naar/smerig gevoel van dit soort praktijken...
Je kan nou eenmaal niet oordelen op een situatie waar je het fijne niet van weet... Je kan aannamens doen... Of die waar zijn dat weet je niet? Dus die aanamens zijn ook onnodig... En zich gevleid voelen? Miss wel.. Maar os dat perse slecht? Ik vind van niet...zolang je er niets mee doet en dit hedoe en halt toe roept
happyglow, thja flirten nou prima, maar met de beste vriendin van je vrouw!?? En dan zulke uitspraken? Dit gaat niet meer over naar een "mooie"vrouw kijken of even een blik werpen maar dit is wel even iets dieper. En er worden idd conclusies getrokken puur uit ts haar verhaal maar er zitten ook wel goede tips tussen, ik zou zeggen doe er iets mee en kap het gewoon af! veel van ons vinden gewoon dat ts dit direct had moeten doen, dat is toch gewoon een mening geven? Heeft niks te maken met dat wij dan allemaal beter zijn of heilig, dat slaat dus helemaal nergens op! Ze moet gewoon blokkeren die hap en zeggen dat het nu klaar is voordat er ruzie ontstaat en zeg nou zelf dat zou toch zonde zijn!??? Beeld het in dat jou man dat naar jou vriendin appt allemaal....
Nou wanneer je je gevleid voelt door zulke smsjes van de man van je beste vriendin zit er volgens mij wel ergens een steekje los.
Nou lekker dan. Ben het met iedereen eens. Meteen afkappen. Hoewel... dat had je eigenlijk al veel eerder moeten doen. Ook dat ben ik met de meesten eens. Jeetje wat is dat toch met die kerels? Voorjaar hangt in de lucht.... paringsdrang? Afkappen, omwille van je vriendin en uit respect voor je eigen man. Want dit is al veel te veel uit de hand gelopen. Persoonlijk vind ik dat je hen met goed fatsoen niet eens meer onder ogen kunt komen. Ik zou me iig de ogen uit de kop schamen als ik bij zo´n geile gast die verlekkerd/vergeilt naar mijn lijf zit te kijken op de koffie moest komen. Gatver wat een ongelofelijke respectloze loser.