Jeetje mijn vriend had op zulke dingen toch wel heel anders gereageerd. Dat eerste whatsappje kan je niks aan doen, maar dat hij daarna denkt door te kunnen gaan met zulke berichtjes vind ik wel vreemd. Ik had ook al na het eerste berichtje heel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was en hem gedreigd dat ik anders naar zijn vrouw zou stappen. Vind het ook niet echt van toepassing dat ze na twee kinderen niet meer haar oude figuur heeft. Die gozer is gewoon een respectloos figuur je verliest je respect voor je vrouw niet opeens omdat ze er wat minder strak uitziet. Ik zou niet eens meer met zo iemand om willen gaan.
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je moeilijk aan deze situatie vindt TS. Ongemakkelijk, ja. Maar moeilijk.. Ik weet niet hoe goed je band met je vriendin is. Maar ik had dit direct afgekapt!! Je hebt hier niet te maken met een onnozele flirt, maar met je beste vriendin! Ik zou die man per direct afgekapt hebben en zeggen dat je hier niet van gediend bent! En stopt hij hier niet mee, dan zou ik met die app-jes naar je vriendin toegaan en ze haar laten lezen. Ja dat zal haar enorm kwetsen, maar je kan beter eerlijk zijn. Zolang jij er niet in mee gaat, kan je niks verweten worden. Maar ik weet natuurlijk niet wat je terug hebt gezegd op dit soort berichtjes van hem?? Je geeft aan te hebben geantwoord, maar ik vraag me dan af WAT en HOE je hebt geantwoord??
Dat zou ik ook oprecht willen weten, hoe je hebt gereageerd. Misschien ben je (onbewust) niet duidelijk genoeg geweest? Misschien kunnen we je helpen met een goede reactie als je het te moeilijk vindt.
TO, Waarom heb je niet bij de eerste keer al duidelijk gemaakt dat je er niet van gediend bent? Vind je het onbewust toch leuk en spannend? Is je eigen relatie wel in orde? Ik had 'm geblokkeerd als hij het nog een keer deed, nadat ik 'm had gewaarschuwd, en de vriendin hiervan verteld. Dikke kans dat die man met meerdere vrouwen flirt, achter haar rug om. Mijn loyaliteit zou bij de vriendin liggen.
Antwoord op eerste app had moeten zijn: 'laat dit net aan mijn partner zien, die is het op zich helemaal met je eens, maar wij vinden het allebei niet leuk dat je dit appt. Wat vind je vrouw ervan?'
Heb alleen OP gelezen. Dus dubbel = sorry! Je had hem ook bij het eerste berichtje kunnen blocken. Blijkbaar vond je dat niet nodig..? Dus stiekem vind je die aandacht wel leuk..?
Ik vraag me af wat er nog meer speelt. Of je hebt hem een soort van aanleiding gegeven om zulke foute berichtjes naar je te sturen, in de zin van dat jij ook met hem hebt geflirt en hij het idee kreeg dat jij hem wel zag zitten. Of het is een hele domme man die blijkbaar aandacht zoekt en dan nog wel bij de beste vriendin van zijn vrouw! Hoe dan ook kan dit natuurlijk niet, en moet je hem dit duidelijk maken (had je meteen al moeten doen natuurlijk)! Ik zou dit als ik zijn vrouw was zeker willen weten en ik vind dan ook dat je het haar moet vertellen.
Bij het eerste bericht had ik inderdaad terug laten weten dat jij en je man hier niet van gediend zijn. Dan het appgesprek naar je eigen mail gemailt, zodat je altijd aan je vriendin zou kunnen laten zien hoe het is gegaan mocht er gedonder van komen.Direct hem uit je telefoon verwijderd, dus ook van de whatsapp. Maar ik denk dat er voor het eerste appje van hem al iets vooraf is gegaan. Ik geloof niet dat hij plompverloren zomaar uit het niets dit doet, misschien heb je zelf al signalen afgegeven.
Een aantal jaren geleden zat ik ook met zo iets. Mijn vriendin haar vriend kwam op een avond onverwachts langs en ik vond het een beetje eng hij maakte echt toespelingen en wilde me kussen heb hem op mijn manier geloosd. Wel heb ik mijn lat toen hier over verteld en mijn vriendin toen niet ingelicht. Dacht wel gebeurt het nog eens dan vertel ik het wel. Maar voor dat moment wilde ik niet de spelbreker zijn ect jaar later waren ze als nog uit elkaar hij ging met een ander er vandoor. Die vriendin speek ik nooit meer dus voel me ook niet echt schuldig wel had ik toen zo iets blijf hij langs komen en toespeling maken dan moet ik het wel vertellen. Maar gelukkig na die ene avond er geen last meer van gehad. Denk dat de boodschap duidelijk was. Kom hem nog wel eens tegen en dan doe ik gewoon normaal. Maar ik snap zeker dat je je hier ongemakkelijk bij voelt. Je wilt ook niet meer kapot maken meer problemen en zo. Wat hier mee speelde was dat onze kinderen ook soms samen speelde en ik ergens ook bang zou zijn hoe mijn vriendin zou reageren. Ken haar wel redelijk en was bang om daar door in de problemen te komen. Gelukkig is het dus goed af gelopen. Maar lastig blijft het wel. Gewoon duidelijk zijn dat je niks wilt en dat je er niet van gediend ben. Die boodschap heb ik toen wel duidelijk gemaakt. En ik denk dat dat een wereld van verschil maakt.
Haha die is echt goed! Vind het eerlijk gezegd ook niet meer echt flirten wat die vent doet, dat is over het algemeen toch iets "onschuldiger".....
tjee moeilijke situatie maar ook dan vind ik eerlijkheid duurt het langst zou het ook niet prettig vinden als dit mij gebeurd maar zal het wel tegen mijn vriendin vertellen en de app bewaren
Ik denk dat je het eens van de kant van je vriendin moet bekijken. Wat als jouw man flirt met jouw vriendin en jouw vriendin verteld dit niet tegen jou? Ik persoonlijk zou het willen weten als mijn man met iemand anders flirt...
Hoe dan ook gaat je vriendin boos zijn of je het verteld of verzwijgt. Dus een laf excuus netals de reactie van je man kennelijk is het normaal ofsjo? Vreemd
Hoe dan ook gaat je vriendin boos zijn of je het verteld of verzwijgt. Dus een laf excuus netals de reactie van je man kennelijk is het normaal ofsjo? Vreemd
Je kan moeilijk 100% nagaan wat zij zou willen in zo'n situatie. Vertellen of verzwijgen. Doe daarom wat jij zelf zou willen dat jouw vriendin zou doen. Het je vertellen? Of verzwijgen? Nou ja voor mij zou de keuze makkelijk zijn, liever de bitch door de waarheid te zeggen (misschien). Dan doen alsof er nooit iets gebeurd is.
Mijn ex flirte in mijn zwangerschap met mijn beste vriendin, dit heeft zij mij later allemaal verteld en laten zien (toen nog hyves, de berichtjes e.d.) ik vond het erg dat zij dit niet eerder aan mij heeft verteld, hij flirte met meer ben ik achtergekomen later... daarom zeg ik: vertel het eerlijk tegen je vriendin en laat haar de Apps lezen. ik zelf heb het mijn vriendin totaal niet kwalijk genomen omdat zij er niks aan kon doen en er ook niks mee heeft gedaan.