na het eerste app je had je al in moeten grijpen nu ben je te laat.. en is ze hoe dan ook boos.. en haar figuur veranderd na dezwangerschappen. jeeytje.. kun je mij niet bozer krijgen.. het zijn verdorie wel zijn kinderen.. dan had hij ze zelf moeten dragen!
Je kan toch screenshots maken? Met iPhone wel in ieder geval Je komt inderdaad over als iemand die het wel leuk vind allemaal en het is je beste vriendin maar je komt totaal niet op voor haar aangezien hij het over haar figuur heeft? Lekkere vriendin ben je dan wie weet wat allemaal achter je vriendins rug uitspookt met anderen. En Je man reageert ook best koel
Vind je dat heel gek? Er wordt nou niet echt bepaald vriendelijk gedaan tegen TS. Terwijl ze, voor zover ik heb kunnen lezen, niets verkeerd heeft gedaan. Ze vraagt om advies over een situatie waar ze zich niet prettig bij voelt en ze krijgt allerlei "beschuldigingen" over haar heen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. @TS Ik snap je dilemma wel, maar ik ben het wel met de rest eens dat je iets moet doen om dit te laten stoppen. Zou beginnen om duidelijker en harder naar hem te worden: Nu stoppen of anders stap je naar je vriendin. En idd whatsapp-berichtjes bewaren voor als het nodig blijkt te zijn bij je vriendin. Bijv. als hij niet stopt of als hij haar bij je weghoudt... S6 en laat je nog even weten hoe het af is gelopen?
Jeetje wat hebben jullie allemaal je (ver)oordeel klaar zeg bah... TS vroeg om advies niet om aan een schandpaal genageld te worden... Ze is niet de aanstichter maar vraagt om hulp.
Ik heb niet alles gelezen en zie dat je al lang niet meer hebt gereageerd. Wel jammer. Ikzelf zou heel graag weten moest mijn man met een andere vrouw zitten flirten en aanhalen. Zeker als het gaat om je beste vriendin. Je moet eerlijk tegen gaar zijn want als zij er achter komt gaat ze jou dit heel kwalijk nemen.