Wij gaan ons meisje "Vesper" noemen. Dat doen we nu al als we samen zijn....haha Nog een paar weekjes en we kunnen het hardop zeggen. Maar ik ben zeer benieuwd naar hoe men de naam gaat vinden. Het is een naam die niet vaak voorkomt.....
eh is dat een meisjesnaam, zou aan een jongetje denken. Sorry vind het niet leuk dus. komt ook door Jesper denk ik.
Ik vind het een jongensnaam en vind het ook geen leuke naam! Zowel niet voor een jongen dus ook niet voor een meisje.
Ik vind het niet zo'n leuke naam. Idd teveel a la Jesper dus jongensachtig, maar ook teveel a la Vespa dus brommermerk. Is het een bestaande meisjesnaam? Dus met een echte betekenis enz.?
ik vind het klinken alsof jullie zelf een naam hebben geknutseld maar dat het toch niet helemaal is gelukt.. sorry..
Echt een afschuwelijke naam zowel voor een jongen als meisje. Sorry. Maar als jullie het mooi vinden who care's?
Ik hou van aparte namen en moet eerlijk zeggen dat jullie origineel zijn met de naam Vesper. Om nou te zeggen dat ik het een mooie naam vind..nee. Het klinkt alsof je een scheldwoord uitspreekt..sorry.
Oei... niet leuk om te lezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook direct dacht aan een VESPA. (een brommer dus)
Oh jeeeee, ben je er echt al uit?? Ik vind m ook niet zo mooi eigenlijk, sorry, moest ook aan Vespa denken..........
Wow; zoveel helaas negatieve reacties had ik niet verwacht. Maar geeft niks; ik vraag er ook om. Ben blij dat jullie eerlijk zijn.....thx Maar de naam is afgeleid van een James Bond personage (meisje). Maar dit gaat toch echt de naam worden hoor....
Vesper. Hmm. Heel bijzonder, maar wel héél bijzonder.. Vind het ook wat jongensachtig. Zou Vespe meisjesachtiger vinden, maar dat lijkt wel weer heel erg op Vespa.. (Andere namen nog opties? Die met ves beginnen: Vesna, Vesile of Vesta of die op -per eindigen: Juniper, Hesper, Pepper, Piper, Pipper, Tipper. Of Espe/Espen?) Misschien is dit zo'n naam waar je aan moet wennen, maar voor nu vind ik deze naam niet echt geslaagd..
Heb respect voor je dat je je eigen gevoel volgt hoor... en snap dat je daar nu niet meer van afwijkt... Je bent wel heel origneel want ik ken de naam helemaal niet, zou zelf me kind niet zo noemen maar als jullie er gelukkig mee zijn, moeten jullie het gewoon doen.
Heel eerlijk? Ik vind hem echt afschuwelijk. Vind het ook absoluut geen naam en als het al een naam is dan absoluut niet voor een meisje. Ik snap dat deze naam voor jullie wellicht een bijzondere/leuke betekenis/herinnering heeft, maar is het voor jullie toekomstige dochter ook leuk om deze naam te dragen? Ik denk eerlijk gezegd van niet.