Heb 3 IUI's achter te rug en allemaal mislukt.. Zit nu in mijn 2e maand dat we pauze hebben genomen. In maart heel goed op mn eisprong gelet en paar dagen daarna kwamen de klachten. Kreeg voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmelinfectie. Voelde mezelf verschrikkelijk, niet mezelf, angstig. Veel last van maagzuur, wou gisteren een Roseetje drinken en heb hem maar weer weggedaan, kreeg meteen het maagzuur.. voel mezelf een tientonner.. mn buik is helemaal opgezet.. Vandaag word ik wakker.. vrijwel nergens last van.. Weet echt niet wat ik moet denken?? Wie herkent dit? Hoop op reacties..
Nou wij hebben ook 3 IUI's gedaan voor we besloten rust te nemen. In de tweede rust maand bleek ik zwanger. Dus ja het kan. En ook ik had gelijk een schimmelinfectie te pakken. Helaas werd dat bij mij mijn tweede BBZ dus wij moeten weer opnieuw beginnen, maar dat staat er even los van. Ik hoop het voor je, wanneer mag je testen?
Zit vandaag op cyclusdag 23.. dus heb maandag ong mijn NOD.. dus nog ff afwachten.. slaap ook heel slecht op het moment, veel last van hartkloppingen.. maar als je op internet zoekt naar een schimmelinfectie beginnen ze vrijwel allemaal over zwangerschap en vind het ook raar dat ik het nu voor het eerst in mijn leven last van heb.. fingers crossed