Vrienden maken als je eind twintig bent..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakura123, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Mannen kunnen ook naar 50 shades joh, alleen willen ze daarna wel sex hahaha.

Waar hebben wie zich aangemeld? Misschien wel leuk om te doen.

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

We hebben ons aangemeld bij het clubje dat Bolkje heeft gemaakt. Er hebben er al een aantal een oproepje geplaatst. De link staat op pagina 2 dacht ik. En iedereen is natuurlijk welkom 😊

Niemand hier uit Appingedam of Delfzijl?

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik ga zoeken :D

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ok, heb de link gevonden, en het clubje...kijken hoe ik lid word en kijken hoe en wat, er zitten geen Rijswijkers/Den Haag of Delftenaren tussen hahaha.
    Denk dat ik vandaag Deventer lastig ga vallen :p

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    En dan ben je eind 30 en dan is t nog steeds lastig hoor :)

Ik heb vooral t 'nadeel' dat ik, omdat ik alleenstaand ben, 's avonds erg aan huis gebonden ben. Ik kan niet spontaan even bij een vriendin een bakkie gaan doen, want kan de deur niet uit natuurlijk. Heb niet zomaar even een oppas. Dochter gaat om t weekend naar haar vader, dus dan probeer ik wel die leuke dingen te plannen, maar dan zitten de meeste meiden dus juist thuis op de bank bij hun partner. Beetje onhandig dus :)

6. Ik heb in de club een oproepje geplaatst: wie wil er mee naar 50 shades of grey? ;) Ik wil namelijk ook wel :p

7. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

haha thank youuuu:p

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kom uit Hilversum !! Ben 23 jaar heb een vriend van 38... Stiefdochter van 9 jaar en zoontje van 6 maanden....

Ik heb veel kennissen. Maar eigenlijk weinig echte vriendinnen. Ook nooit gehad. Ik hoorden bij alle groepjes vroeger , maar eigenlijk ook weer niet zeg maar ;) ik ben heel spontaan maar op de een of andere manier vind ik niet de juiste vriendin haha.

9. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

Haha ik kom net deze foto tegen. Moest direct aan dit topic denken :D

Bijgevoegde bestanden:

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Net als Magicmom kom ik ook uit Hilversum. Misschien idee om een groepje met zijn drieën te maken (of er moeten nog andere uit Hilversum erbij willen ;))....

Ik ben wel opgegroeid in Hilversum.

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ja...dat was vroeger idd ook zo, we hadden op school mee huppel konijntjes, en anita's en ehm nou al die groepen, ik ging van goth naar anita, zonder me om te kleden en had lol zat.
    De ene vriendin liep erbij als ze je ging opeten als het donker werd, en de ander had een rugzak van superman ;)
    Super leuk en gezellig en als ik dan eff lange pauze had zat ik bij een groep jongens waar ik het super mee kon vinden.
    Eind van de dag bouw je minder op, en die jongens...als ze een vriendin krijgen hadden die meestal een afkeer van een vrouwelijke vriend, en werd daar heel erg gek naar gekeken :)

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Het is net of ik mijn verhaal lees inderdaad ;) heb ontzettend lol gehad vroeger maar vond het ook wel eens jammer dat ik niet echt bij zown leuk groepje hoorden... En inderdaad ik had ook veel jongens "vrienden" tot ze een vriendin kregen :D

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Tsja ik had wel een hele goede vriend, maar die besloot dat we meer voor elkaar voelden dan dat. Nah, dan heb je er dus ook gelijk niets meer aan hahaha.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh naar is dat he.... Ook al herkenbaar.... ;) maar eerlijk... Ik moet ook zeggen dat ik eens vreselijk verliefd op een jongen was waar ik heel goed mee omging. Nooit verteld omdat ik onze vriendschap niet kwijt wilden. We hadden echt een klik. En nog. Zie hem soms nog en wij zijn 4 handen op een buik. Alleen ik heb geen kriebels meer voor hem ;)

15. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Gekke is dat ik dat dus nooit gehad heb, denk dat ik gewoon niet bevriend raakte als een jongen meer leek dan enkel maar grappig om mee om te gaan.
    Dan is het opeens slik en bloos, dus dan is het ook niet zo dat je reuze veel lol hebt zoals met je gewone vrienden hahaha.

16. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    lijkt me heel gezellig weet alleen niet hoe het werkt om zon groep aan te maken :)

17. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik hoorde vroeger ook al niet echt bij een groepje. Ik kan het met de meeste mensen goed vinden maar ik paste nooit ergens helemaal tussen ofzo.
    In films betekent dat dan vaak dat iemand "The Chosen One" is of speciale krachten heeft en daar hoopte ik dan ook altijd op. Helaas betekent het in de realiteit dat ik gewoon een beetje raar ben... :p

18. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Whahahaha ik ben ook bedoeld voor grootse dingen hoor, ze moeten alleen nog even komen aanwaaien :p

19. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    #100 Flowerr, 1 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2015
    Hier ben ik nog geeneens eind 20 en heb er ook last van. Ik ben 4 jaar geleden naar Amsterdam verhuisd en ben toen al me vrienden die ik toen had kwijtgeraakt. Heb wel nieuwe mensen ontmoet toen ik weer naar school terug ging maar dat is op 1 na ook allemaal weer verwaterd. En met degene die ik nog wel zie heb ik het idee dat we uit elkaar groeien! Wij zijn bezig voor een kindje en zij heeft sinds een tijdje een nieuwe vriend en is alleen maar bij hem en laat uit zichzelf niks meer horen.

Deel Deze Pagina