Vrienden maken als je eind twintig bent..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakura123, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Dan wil ik er ook wel bij haha.

Ik ben 4 jaar geleden naar Hilversum verhuisd maar helaas nog niet echt mensen leren kennen dat we bij elkaar op de koffie komen.
    Vind ik wel heel jammer. Veel vrienden door het hele land verspreid, maar daar ga je niet 'zomaar' even naar toe.

Maar ook zo herkenbaar. Vroeger maakte ik heel gemakkelijk vrienden. Maar de laatste paar jaar lijkt het net alsof ik niet meer weet hoe dat moet :( :D

Dus als er een clubje voor dames uit Hilversum komt, lijkt me dat wel heel leuk.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ga even kijken vanavond als de kindjes op bed liggen voor een clubje ;) misschien via de club van Bolkje ? Zie link die ze in dit topic heeft geplaatst... Ik laat het jullie even weten.

3. Daffie12

Daffie12 Actief lid

29 dec 2013
    137
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben lid geworden van de club van Bolkje, zodra er een hilversumgroep is, zal ik me daar melden :)

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hier ook herkenbaar.. Ik ben ook niet echt makkelijk denk ik... Ik ben gezegend met een grote familie, waardoor ik een aantal (schoon)zussen heb waar ik het goed mee kan vinden. Maar helaas zijn mijn jeugd vriendschappen spaak gelopen of verwaterd. En ergens vind ik het wel treurig dat mijn beste vriendinnen mijn zussen zijn...;) Ik heb wel gesprekken met moeders van school en op dit moment ook bij de weightwatchers, maar wat iemand hier al zei, echt diep gaat het niet, en dat vind ik wel erg jammer!!

5. MagicMom

MagicMom Lid

24 feb 2015
    25
    0
    0
    het Gooi
    Hee ladies uit Hilversum, had al een clubje aangemaakt, wellicht kunnen we daar verder babbelen; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/563401-hilversum-omstreken.html

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oow hier ook heel herkenbaar.
    Ik ben 4 jaar geleden vanuit het noorden naar het westen/midden verhuisd. Tjsa.....we zijn niet meer op de leeftijd dat je de zandbak instapt en er weer uit komt met nieuwe vriendinnetjes ;)

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Dit is een heel herkenbaar probleem! Ik heb helemaal geen vriendinnen meer:(. Ik was nooit zo van de grote groepen vriendinnen en had vaak 1 of 2 hele goede vriendinnen. Natuurlijk worden we allemaal ouder en verandert het een en ander in ieders leven waardoor vriendschappen ook kunnen verwateren door de afstand of door een veranderd leven.
    Op het werk heb ik ook geen vriendinnen, het zijn mijn types niet.
    Ik hoop dat over een tijdje wanneer mijn dochter wat ouder is, ik andere moeders ontmoet bij het peuterklasje of peutergym of zoiets.
    Ik hou erg veel van muziek luisteren, lachen, kletsen over van alles, winkelen, lezen, spelletjes doen en kostuumfilms/series kijken.

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
  9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
  10. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik woon in omgeving van Amstelveen/Hoofddorp.

11. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik ben nog maar begin 20, maar herken het wel.
    Ik ben jong zwanger geraakt en op die manier veel vrienden kwijtgeraakt. In het begin vind iedereen het interessant en leuk zo'n baby'tje, maar na een tijdje merken ze de 'nadelen' er ook van. Ik kon niet meer zomaar mee naar een feestje en na school blijven hangen was ook geen optie want m'n kindje moest eten en naar bed.

Ik had een 2-tal vriendinnen die hier wel begrip voor konden opbrengen en waarmee ik wel regelmatig afsprak, maar jammergenoeg is dit ook spaak gelopen. Die ene vriendin begon een eigen zaak met haar vriend en in het begin ging ik wel eens helpen, maar die vriend begon steeds raarder te doen (seksuele verzoeken ed) en zij ging daarin mee en ik voelde me daar echt niet goed bij.

De andere vriendin is vorig jaar gaan samenwonen en terug gaan studeren en heeft nu eigenlijk bijna geen tijd meer om af te spreken. Dus die zie ik ook bijna niet meer.

Verder heb ik wel contact met moeders op school, maar dat is allemaal heel oppervlakkig en gaat vooral over de kindjes.

Ik ben ook een nederlandse in België en merk dat sommigen moeite hebben met mijn openheid en eerlijkheid. Dat wordt niet altijd evenveel geapprecieerd.

Deel Deze Pagina