Het zal vast de 100.000e topic zijn, maar wie heeft er hier allemaal wordfeud? Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon, en ben nu hartstikke verslaafd aan dit stomme spel. Dus wie zin heeft in een potje, mag me wel uitnodigen. Mijn naam is enomiskenji.
heb de tel niet bij de hand nu, dus je mag me toevoeen, dobbeltje1 ik heb alleen thuis internet en speel meestal 1 a 2 keer per dag, maar altijd in voor een potje, ik hou niet van mensen die resignen als ze verliezen, omdat men maar gewoon aanneemt dat je valsspeelt,
kun je valsspelen dan via wordfeud? Aan resignen doe ik niet, alleen als ik echt niet meer kan. Op het einde dus. Edit; oh heb je uitgenodigd.
Ahhh hier het zelfde!!!!! Nu ook een paar dagen mn nieuwe foon en nu al verslaafd!!! mijn naam is jamielelieveld
ik ben net begonnen snap erniet veel van veeel oefenen heb jullie erbij gemeld mijn naam skinner01 ga het weer eens proberen groetjes beauty
Ook ik heb wordfeud, en speel best vaak! Mijn naam is Roseye voor de geinteresseerde. Heb op dit moment totaal 5 spellen open lekker druk dus
Ook ik heb wordfeud, en speel best vaak! Mijn naam is Roseye voor de geinteresseerde. Heb op dit moment totaal 5 spellen open lekker druk dus
Voor iedereen die zin heeft in een potje, mijn naam is yeongwon . Ik resign alleen als ik niet meer verder kan, dus als ik ook geen letters meer kan ruilen ^^