Vrienden/vriendinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Eva3006, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb 5 goede vriendinnen. We zijn geen groepje.. met 2 doe ik nog wel eens dingen met z'n drietjes samen maar de anderen zijn losse vriendschappen.
    Ik vind het prima zo. Een handje vol die ik echt kan vertrouwen.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij mij komt het door een pestverleden en doordat ik introvert ben (heb ook veel behoefte aan tijd alleen). Ik vertrouw mensen niet heel makkelijk en kan soms een beetje onhandig zijn :)
    Ik heb 1 goeie vriendin waar ik echt van op aan kan, ik heb een paar hele goede collega's en een paar kennissen. Op zich zou ik nog wel een paar vriendinnen willen, maar ik weet ook dat ik heel veel verschillende vrienden ook niet kan onderhouden. Daar heb ik gewoon de puf niet voor.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk verschillende vriendinnen voor verschillende 'onderwerpen'. Komt denk ik door de levensfase waarin we elkaar ontmoet hebben.

Ik heb 1 vriendin die ik nu ruim 7 jaar ken, met haar bespreek ik voornamelijk alles wat met de kinderen te maken heeft. We zagen elkaar eerst eens per week. Maar nu we aan de andere kant van het land wonen, appen of bellen we elke week en zien elkaar nog maar eens in de 4 a 6 weken.

Daarnaast heb ik uit mijn studententijd 6 vriendinnen waarmee ik alle perikelen rondom relaties en werk bespreek. We zien elkaar zo'n beetje om de maand. Dan eten we samen en blijven lekker lang natafelen. Met hen ga ik ook elk jaar een lang weekend weg.

En uit de kleuterklas heb ik ook nog 3 vriendinnen. Bij hen staat voornamelijk de familie centraal. Ook hen zie ik om de maand en gaan we eens per jaar een weekendje weg.

Tenslotte heb ik nog wat meiden hier uit het dorp die tussen vriendin en kennis in hangen. Dat zijn vaak ouders van vriendjes met wie we zo intensief omgaan dat we ook op verjaardagen komen en gezamenlijk naar de dierentuin gaan, fietstochtjes maken etc.

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik heb 5 goede vriendinnen en daarnaast 2 wat minder goede vriendinnen in de zin dat ik daar wat minder mee bespreek.

De meesten zie ik 1x per maand. Sommigen wat meer anderen wat minder vaak.
    Geen vriendinnen groepje maar gewoon losse vriendinnen.

Deel Deze Pagina