vrienden willen naar Samira club Tunesië..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Geen tips.... maar voedselvergiftigingen in zulke warme landen komt door het temp verschil, niet door het eten. Vaak dan. Je wisselt daar te veel van airco met buiten, dat trekt je lijf niet. Beter ook bijv thee drinken ipv koude kletsen op je warme buik.

Omdat het nu hier in NL ook zo warm is, stikken we op de seh ook van de buikklachten.

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ik ben een keer naar Tunesië geweest. Wel ander hotel. Over het hotel niets te klagen, maar het all inclusive is niets voor ons. In het vliegtuig zei een vrouw tegen ons of je houdt van Tunesië of niet. Wij vinden het helemaal niets en gaan ook nooit meer terug. Buiten het hotel opdringerige mensen soms op het onbeschofte af.

3. marlidd

marlidd Niet meer actief

Hihi nou ik moet eerlijk zijn dat wij allinn wel fijn vinden omdat we dan weten wat we kwijt zijn. En het is fijn om gewoon even helemaal niks te hoeven. Als ons portemee dik had geweest had het mij niet uitgemaakt want dan kan je bij iedere restaurant bezienswardigheid neerploffen maar heb jr weinig geld dan moet je zoeken naar lowbudget eten , dingen doen en alleen dat al heeft steeds.

4. marlidd

marlidd Niet meer actief

Woordenboek tel sorry.er moet staan alleen dat al geeft stress. Het zoeken naar lowbudget buiten hotel om heb je dikke portemenee gaat dat beter. Dan doet het minder zeer .

Proudmama2012 vindt dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.055
    113
    Vrouw
    Ik hoop echt dat je je er niet op verheugd had, maar dit wil je echt niet.
    Nu ik de verhalen over opdringerige verkopers weer lees, die waren af en toe zelfs in het hotel waar om de paar dagen een soort markt werd gehouden, daar moest je eerst langs voordat je op het strand kan komen.

Wanneer wil je vertrekken en hoe lang wil je weg? Dan wil ik wel even kijken voor wat beters.

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Dat snap ik om die reden hadden wij het ook geboekt. Alleen iedere dag praktisch hetzelfde. Iedere ochtend werden de kinderen opgeroepen voor activiteiten met een irritant deuntje en iedere avond hetzelfde vermaak. Veel mensen die er zaten om te zuipen. Het was niet ons ding. Misschien zou een ander land wel beter bevallen.

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Beetje mosterd na de maaltijd maar ik heb enorm veel gereisd en heb een spuughekel gekregen aan de houding en het gedrag van mannen in de Maghreb. Dus mij zie je nooit meer in Tunesie, Egypte, Lybie, Algerije (geen goede keuze nu, maar dat terzijde :rolleyes:) of Marokko. Het heeft m.i. niets te maken met Islamitische landen want in Turkije, Syrie, Jordanie en Libanon nooit problemen gehad.

Misschien is de Maghreb wel een optie als je in een zwaarbewaakte ultra luxe all-inclusive compound gaat en er niet uitkomt. Wel lekker weer en lekker eten namelijk :D

8. marlidd

marlidd Niet meer actief

Nee hoor ik ben alleen maar blij dat ik dit allemaal hoor. Ja ik verheug me enorm op een vakantie en de kids ook maar met ons budget is gewoon onhaalbaar in het hoogseizoen.en buiten hoogseizoen mag niet van school.. ons budget is 2000 en heb werkelijk heel internet binnestebuiten gekeerd. Heb nog gekeken naar camping norcenni maar lees daar ook heel veel over geluidoverlast en enorm drukte en accomedaties hutje mutje Ben bang dat dat te druk word voor mij. Ik wil juist weg om een beetje tot rust te komen. ik klink nu wel er als een zeur of niet? Hen nog gekeken bij lastminutecharters. Dat zijn leuke prijzen met 4 pers voor 400 retour. Maarja accomdatie los was weer te duur grr.. dan maar duimen op een winnend lotje van de postcodeloterij;)

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wanneer wil je weg?

10. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Misschien stomme vraag maar is met de auto echt geen optie? Wij doen vaak een huisje via Belvilla voor Max €1000 per week en dan heb je nog €1000 over voor uitjes en brandstof.
    Dan bijvoorbeeld Zwitserland, Italië o.i.d.
    Of vliegen naar Kroatië?

11. marlidd

marlidd Niet meer actief

Jawel;) we hebben gekeken dat Italië ongeveer 500 aan brandstof vignet en tolwegen geen en terug kost.er is alleen nog zo weinig beschikbaar.mijn kinderen zijn niet echt van de uitstapjes meer van echt spelen zwembad speeltuin waterglijbaan.

12. marlidd

marlidd Niet meer actief

Tussen nu en de 27e. 27 moeten ze weer naar school

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat word wel krap inderdaad. En anders huisje oid in Duitsland? All inclusive betekent namelijk niet per direct dat het goedkoper is.

14. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Kijk eens bij villas winterberg. Wij konden vorige week nog een luxe 10 persoonshuis boeken voor een leuke prijs. Je krijgt er een pas bij om leuke dingen te doen (gratis het meeste) in de omgeving.
    Onze jongste vond ik net nog te jong daarvoor (3 jaar). Hij kon dan niet met alles meedoen, maar over een jaar of twee denk ik dat we dat een keertje doen.

15. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ja dat herken ik. Voor een mooi huisje met iets leuks erbij moet je eigenlijk gewoon heel vroeg zijn..

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    @marlidd
    Je zoekt dus voor 2 volwassene en 2 kids (ik neem aan tussen 2 en 12 jaar) voor 1 week een all in vakantie?
    Max 2000 euro.

17. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Ervaring met Tunesië.
    Niet met het vakantie complex.
    Ik vond Tunesië niet erg vrouw-vriendelijk.
    Verder had mn man na dag 2 een voedselvergiftiging (gekookte ei gehad) en viel in 8 dagen 7 kilo af.
    Hoezo crash-dieet...

18. marlidd

marlidd Niet meer actief

nee niet persee allinn. een reis waarvoor ik max 2000 te besteden heb inclusief rijden eten tolwegen dingen doen..

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Dus 2000 all in :D maar de rest klopt dus?

Deel Deze Pagina