vrienden willen naar Samira club Tunesië..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlidd

marlidd Niet meer actief

ja hahaha ja zo kanje alinn ook zien;) kindjes van 3 en van 5. op het moment is er een leuke staancaravan vrijgekomen bij camping altominicio familie park italie.wel een beetje duur naar mijn zin voor camping maar wel leuk voor de kids denk ik hmmm..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Niet te lang twijfelen. Anders is het weg :)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou inderdaad niet te lang meer twijfelen, er is gewoon niet meer veel keus.

4. marlidd

marlidd Niet meer actief

nou er stond beschikbaar maar dat was het dus niet .. schijnt vaker voor te komen bij allcamps. zucht ik geef het op. het weer word er ook niet beter op zag ik in europa.mijn man kwam nog met het idee richting tirol te gaan richting wilder kaiser schijnt leuk te zijn voor kids. maarja slecht weer... we gaan eens kijken of de kids mee kunnen gaan varen schoonouders en wij mischien samen dan maar even bijtanken.2 daagjes ofzo. even mijn batterijj opladen.

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
  6. marlidd

marlidd Niet meer actief

7. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    202
    63
    Je bent nu al weken aan het wikken en wegen...slaat allerlei goede adviezen in de wind, wilt voor mijn gevoel bijna het onmogelijke.
    Straks lukt het helemaal niet meer?! Dat is toch zonde van al die nutteloze tijd die je er nu in steekt?! Hak een knoop door en ga genieten!
    Dit moest ik even kwijt...

8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Hmmm als je voor een duppie in het hoogseizoen op een best beoordeelde lokatie wil zitten zul je iets eerder moeten boeken ben ik bang.

lidu1 en Champetter vinden dit leuk.
  9. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Tja, wij zijn gewoon twee weken in een Nederlands bungalowpark geweest met een buitenzwembad. Dat kostte minder dan 2000 euro en de kinderen hebben twee weken lang vol genoten van de zon, gratis animatie, de leuke speeltuin en het zwembad.
    Ik wil graag echt twee weken weg en de all inclusives waar ik naar keek, kwamen allemaal boven de 4000 euro uit. Dan ga ik liever wat dichterbij, dan dat ik korter ga maar wel ver weg. Turkije en Egypte ben ik niet zo’n groot fan van en Tunesië heb ik nog nooit een positief verhaal over gehoord.

10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
  11. marlidd

marlidd Niet meer actief

Het is toch niet raar dat ik iets zoek wat naar onze zin is? Nutteloze tijd vind ik het niet.ik heb er voor mijn gevoel veel tijd in gestoken omdat we er al onze spaargeld aan uit moeten geven en ja dan doet het heel zeer om het uit te geven aan iets waar ik aan twijfel. Ik zie veel mensen om mij heen die zeggen ach jammer dan maarja die hebben hun spaarrekening vol staan! Ik ga niet zomaar 2000 euro over de balk smijten daar zoek ik inderdaad liever even extra voor en ik heb ook nog een man die meebeslist;) . ik hoef niet persee allinn en ook geen luxe.. en welke adviezen smijt ik over de balk? Ik ben juist alleen maar blij met jullie reacties. mijn man weet pas sinds vorige week dat hij volgende week of die week erna vrij kan krijgen dus eerder boeken kon sowieso helaas niet.

12. marlidd

marlidd Niet meer actief

Dat had gekund maar het weer draait gigantisch om :( mijn man zegt dan liever thuis te blijven en wat dagjes weg te gaan.. 2 weken hoeft van mij niet hoor hihi 1 week is genoeg:)

13. marlidd

marlidd Niet meer actief

We hebben in mei 2 daagjes op een boerencamping geweest:) leuk !! ( met mooi weer )

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    In januari heb ik wel dingen gezien van rond de 2 duizend euro wat er nog redelijk uitziet.
    Ik heb ook even voor je gezocht...en persoonlijk kan ik voor die 2 duizend euro echt niks vinden wat er mee door kan wat all in is.

Persoonlijk zou ik gaan kijken naar een camping. Wellicht kun je nog redelijk goedkoop in een tent?
    Vorig jaar heb ik voor mijn vriendin nog wat gevonden, 400 euro voor 1 week in tent op een super leuke camping in Italië.
    Toen geboekt via Roan.

15. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Dit dus. Ik heb overigens van iemand die ik ken wel vernomen dat na de aanslag en onrust in het land, het toerisme erg is teruggelopen. Hier heeft het land onder geleden en zij gaf aan dat de bevolking zich nu wat beschaafder gedraagt. Al voel ik geen behoefte dit uit te proberen en ooit nog een stap in Tunesië te zetten :)

16. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik heb ook het meest gekeken naar campings omgeving Toscane en campings zuid frankrijk:) en er staat genoeg tussen. Het enige wat belemmert is het weer wat nu omslaat. Mijn schoonzus zit nu bij norcenni en mijn andere schoonzus is net terug van altominicio . Allebei leuk ! Altominicio bleek niet beschikbaar tijdens het boeken en norcenni is nog vrij hoewel norcenni welicht te druk is wat ik van schoonzus begrijp. te volle zwembaden. Mijn man is nog in overdenking hierover :) Oostenrijk kunnen we schrappen daar is nu storm.de datum zal de 19 aug worden tot 26 aug we kijken het weekend even naar weer voorspelling en dan hakken we door.

17. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik begrijp het.

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb je al op Groupon etc gekeken? Daar staan nog wel leuke reisjes vaak, wel goed naar de data kijken. Op die manier zijn wij een week in een huurtent op een luxe camping geweest 1e week van de vakantie voor €100 ;)

19. marlidd

marlidd Niet meer actief

Deel Deze Pagina