Wie van jullie heeft een Efteling abonnement? Ik ben erover aan het denken om ze aan te schaffen. We moeten een uur rijden om er te komen maar hebben wel een lease-auto met tankpas dus dat kost ons niets. Ga je dan ook echt vaker als je een abonnement hebt of niet?
Wij wonen ook op een uur afstand en hebben besloten dat het net te ver is om ff 4 uurtjes te gaan. Er is altijd wel file op dat stuk, ik vind 30min haalbaarder. De mensen die ik ken met een abbo vinden zelf 30min ook de max. Wij ook een tankpas enzo, maar qua tijd nekt het ons. Jammer hè, want de Efteling is zooooo leuk! In oktober gaan we naar Disney, daar loop ik echt 5 dgn met een lang gezicht hoor blegh. Het is dat het voor kleuter fantastisch is.
Ik heb een abonnement en woon er 40/45 minuten rijden vandaan. Ik merk wel dat je veel vaker gaat en ook heel anders. Het is gewoon lekker rustig genieten ipv snel rennen om zoveel mogelijk te doen. Wachtrij te lang? Dan doe je het toch een andere keer? Ik ga ook vaak voor een paar uurtjes, zeker in de zomer als hij langer open is. Na het werk nog even langs is zalig ontspannen. Ik zou het zeker doen als het financieel mogelijk is! Ik vind het zalig!
Wij hebben al jaren een abonnement en zijn gemiddeld wel 1x in de twee/drie weken in de Efteling te vinden. Wij wonen wel iets dichterbij, max een halfuurtje, maar vind het lekker om ook bijvoorbeeld gewoon een ochtendje te gaan of aan het eind van de middag. Zoveel relaxter dan heel de dag en alles willen zien. Je kunt nu dingen overslaan omdat je er toch zo weer heen gaat. Hier echt een groot succes!
Wij hebben een paar jaar geleden een abonnement gehad en zoveel gebruik van gemaakt! Wij wonen 40-45 minuten van de Efteling af en mijn man is op woensdag altijd vrij, hij ging vaak op woensdagmiddag met de kinderen. En met z'n allen zo'n 2 keer per maand in het weekend. Het is zo fijn om lekker relaxed zonder haast door de Efteling te lopen!
Wij wonen iets dichterbij en gaan de ene week 2 keer en dan om de week of zo. Vaak op zondagmiddg om drie uur. Dan gaan er al een hoop mensen naar huis
Ik denk dat als ik een abonnement zou nemen dat ik dan we vaker zou gaan. En dan hoeft het niet van opening tot sluitingstijd te zijn. Een uur rijden vind ik nog net te doen. Zeker als de benzine vergoed wordt. Omdat er tussen de kinderen best een groot leeftijdsverschil zit halen wij het niet meer om de Efteling in 1 dag te doen. ik denk er nog even over.
Dat ervaren wij ook mbt het leeftijdsverschil (3 en 12), je redt het niet in 1 dag. In mei 3 dagen geweest, ik wil volgend jaar ook wel een abonnement maar het is erg veel geld!
We zijn in mei ook 3 dagen geweest. En voor dat geld hadden we een abonnement kunnen nemen. Al vind ik overnachten ook erg leuk. Ik had voor volgend jaar weer geld gereserveerd om te overnachten. Dat gaan we nu niet doen en in plaats daarvan gaan we die abonnementen kopen. Maar ik ben het met je eens dat het een klap geld is.
Wij hebben er een maar rijden maar 10 minuten. Enja hebben in mei gekocht en er al 4 x uitgehaald. Even een rondje Efteling. Nu de zomeravonden
Heb ze afgelopen zaterdag gekocht. Is alleen iets mis gegaan met het parkeerabonnement. Wel betaald en ook aangegeven dat het op het pasje van mijn man moet. Toen we naar huis reden ging de boom niet open. Volgende week willen we weer gaan dus dan maar weer langs de gastenservice.
Jaloers! Wij wonen op 3 uur rijden en ik zou graag een abonnement hebben. Maar dat is niet realistisch vonden we. Met als gevolg dat we iedere vakantie een keer drie dagen in Bosrijk zitten en dan drie dagen gaan. Waarschijnlijk veel duurder dan een abonnement maar wat hebben we een lol ☺️