Vrienden worden? :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben iedereen in de loop der jaren in mijn vriendenkring kwijtgeraakt en ben toe aan een leuk gesprek, kopje thee samen, uitje, etentje etc etc etc... natuurlijk eerst ff babbelen via msn ofzo om te kijken of de klik er is en zelfde interesses. IK zoek wel meiden die beetje zoals ik zijn :)

Ik ben :

ik ben van Turkse afkomst, in Nederland geboren, 29 jr en 2 kids van 2jr en 4 mnd oud beide jongetjes. Halfbloedjes, vriend is een antilliaan. IK woon in t gooi en werk momenteel niet en heb geen rijbewijs.

Ik ben:
    sociaal
    spontaan
    in voor een grap
    kan veel hebben
    behulpzaam
    gevoelig
    recht voor zijn raap
    mondig
    kan gek zij maar ook serieus

Ik hou van gezelligheid, samenkomen etentjes, me kids :), bios, uitgaan ( zit er niet veel in nog ) winkelen... eigenlijk alles als t even zonder kids kan :)

Wie voelt zich ook eenzaam, woont in de buurt en wilt wel een gokje wagen om te kijken of je er een vriendschap bij kunt winnen? I am in for the challenge., are you? :)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Jammer dat je zo ver weg woont ik heb er ook behoefte aan !!

3. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas woon ik te ver nl aan de andere kant van het land.

Deze combi zie je trouwens niet vaak ;) maar erg mooi kindje!

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mejojo, waar is achterhoek dan? :p hihihi

Rihana, waar woon je meid? Thanks, hoor je idd niet vaak :)

@ alle meiden: zou t ergggg leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen en hopelijk groeien daar vriendschappen uit! We zien vanzelf wel wat voor soort contact toch? Of gewoon msn gezellig, of een keer afspreken, wie weet word je na een tijdje echt goede vriendinnen wat je niet had gedacht.... wie o wie durft t aan met dit gooische trutje :p

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zou wel willen, maar ja, uit ervaring is gebleken dat vriendschappen stuk lopen omdat we elkaar haast nooit kunnen zien enzo door het varen! Daarbij was ik ook als eerste getrouwd/moeder. Daarom ben ik zo blij met dit forum, toch nog contact met andere meiden;)

6. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Wat een leuke combi turks - antiliaans! :)
    Goed dat je via deze weg naar contacten zoekt, hopelijk kom je iemand uit de buurt tegen.

Mejojo, ik kom oorspronkelijk uit de Achterhoek. Mijn familie woont er nog steeds, ga er morgen zelfs nog naar toe. Woon er nu zo'n 20 a 30 minuten vanaf. Indien je interesse hebt mag je altijd pben om eens te kletsen! ;)

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    heb al contact met je via pb, jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Konden we mooi de deur plat lopen bij elkaar hihi gezellig. Maja ik heb ook geen auto helaas... :(

8. Popkoorn

@ snoopy de achterhoek zit helemaal in het oosten,

en dan wonen wij ook nog eens helemaal in het oosten van de achterhoek tegen de duitste grens :p

( winterswijk )

@ makamba wat leuk ! waar kom je vandaan ? lijkt me erg leuk om eens lekker kletsen

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @guppekop: als je veel vaart en van huis bent is t idd moeilijk vastigheid op te bouwen in een vriendschap.

@ Makamba: heeey long time! Weet je nog dat ik je een pb stuurde vanwege je naam makamba dat t in t papiaments nederlander betekent? :p

@ fontana: ja idd jmmr joh! Maar waar woon je in friesland dan? Wie weet ooit toch :p

@mejojo: heeey dankzij t topic een koppel die de uitdaging aanwil gaan whahahaha :p leukkkk !!! :)

10. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Wat leuk, uit wwijk!
    I.v.m. privacy zet ik mijn oorspronkelijke woonplaats niet hier op het forum, dus ik stuur je straks wel even een pb'tje.

(het is in iedergeval vlak bij de Radstake, zegt je vast genoeg;))

11. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    @snoopy82 : haha echt? wat erg dat weet ik niet meer :$ (of op dit moment even niet meer, zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen)

Inderdaad long time, ik ben meer een meelezer. (zou zo af en toe een poging wagen om wat meer te typen, echter wanneer ik klaar ben met alles lezen heb ik al geen tijd meer om te reageren. Het is hier ook zo gezellig druk)

Gegroet een hele witte makamba ;)

12. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Hey skaatje!!! Ja wij moeten ook nogsteeds eens afspreken he!!! Msn is gezellig maar eens afspreken lijkt me gezelliger hoor!! Wij hebben een hoop gemeen.

13. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Jammer dat je niet in de buurt woont! Ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Heel herkenbaar allemaal in ieder geval! ;)
    Onze vriendenkring is ook flink kleiner geworden de afgelopen jaren en dat mis ik wel heel erg hoor!
    Wij zijn het huisje-boompje-beestje-pad opgegaan en het meerendeel van onze "vrienden" hangt nog in het studenten-leven :D

14. Popkoorn

haha ja dat zegt me genoeg :p daar heb ik mijn man leren kennen :p

3 dagen later bleek het de beste vriend van mijn broer te zijn, die nam hem nooit mee naar huis omdat hij wist dat hij mijn type was en ik die van zijn beste vriend.... :p

had hij ff pech ;)

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Snoopy; je mag mij sowieso op msn toevoegen (daar ben ik vaak te vinden) en ik woon vlakbij je :D Kunnen we via msn eens kijken of het klikt en een keer afspreken voor een kopje thee!
    Mijn mailadres staat in mijn profiel (als het goed is... ik kijk het even na).

16. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha dat is echt grappig! ;) (flauw ook van je broer om jouw droomvent zo op afstand te houden zeg! :p)
    Zijn ze nog steeds zulke goede vrienden?

17. Popkoorn

hmm niet meer zulke goede vrienden... nog wel steeds vrienden, maargoed, mijn broer wil natuurlijk niet dat ik vanalles over hem weet,

dus mijn broer werd voorzichtiger met dingen zeggen tegen mijn man omdat mijn man en ik weer alles met elkaar delen

zo kon mijn man nu ook niet alles tegen mijn broer zeggen omdat mijn broer weer zoiets had vna : jaah hallo je hebt het over mijn zusje bespaar de details ;)

maar ze gaan zo nu en dan nog weleens pokeren, en ze bellen of smsen regelmatig,

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jammer! 't Gooi en Den Haag lijkt me een leuke combi :p :D
    Beetje ver voor een kop thee. Alhoewel, volgens elke Amerikaan is het maar tikken ;)

19. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kit ik woon ook in Zoetermeer :)

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Lijkt me gezellig, stuur je wel een pb :)

Deel Deze Pagina