vanaf wanneer belastingaangifte doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

even een vraagje, ik wil liefst zo snel mogelijk mijn belastingaangifte doen omdat wij afgelopenjaar een nieuw huis hebben gekocht en daar over een paar maandjes in gaan.

ik hoop dat als ik snel aangifte doe ik ook zo snel mogelijk mijn eventuele centjes binnen krijg

maar weet iemand vanaf wanneer je dit kan invullen? ik heb al op verschillende sites gekeken, toeslagen en belastingdienst maar ik vind nog nergens iets van wat ik kan douwnloaden en in kan vullen

ik heb namelijk wel al onze jaaropgave's binnen.

iemand die weet vanaf wanneer dit wel kan? of kijk ik er misschien gewoon overheen?

alvast bedankt!

2. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik heb de jaaropgave al gedownload en net ingevuldt. Morgen nog even een x nakijken, ik check altijd alles dubbel ;) En dan wil ik hem morgen verzenden

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow huh dan kijk ik echt krom denk ik ?

op welke site heb jij die gedouwnload ? ik moet nu toch belastingaangifte doen van het jaar 2011 ( sorry kben hier niet zo snugger in haha)

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    oww tis al gelukt :D toch bedankt!

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Je kan voor 2011 al aangifte doen, zolang dit maar voor 1 april gebeurt word er ook 'snel' uitbetaald, alles daarna komt op de grote hoop en kan zomaar juli/ aug. worden.
    Dit is mijn ervaring tenminste.

Succes !

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    het maakt niet uit of je hem vroeg of "laat" (zeg maar 31 maart) verzend met uitkering van de teruggave.

Ik vul hem na 1 maart in, dan is een aantal dingen al vooringevuld. En aangezien ik ooit een fout hiermee gemaakt heb wil ik dat risico niet meer nemen (had bruto loon ziektewet ingevuld bij heffing....)

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik had hem vorig jaar tweede week van januari ingediend en kreeg het geld later dan mijn zus die hem in maart had verstuurd. Zegt dus helaas niks.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    kan nu al. Hoe eerder hoe eerder je je geld hebt. wordt zo niet gezegd maar heb er 3 jaar gewerkt en het is wel zo. Ik zag altijd dat mensen die in januari hun aangifte deden ong eind april hun geld hadden. alles wordt verzameld tot 1 april en dan gaan de 1e aangiftes er door heen en zo volgt de rest, de mensen die 29 maart hun aangifte doen hebben het laatst hun geld (of moeten bij betalen ;)) zal zo niet altijd werken maar in 95% van de gevallen wel heb ik na 3 jaar ervaring wel gezien.

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Volgens mij is dat niet zo hoor annetske.
    Vorig jaar heb ik eind januari mn aangifte verstuurd en toch kreeg ik mn geld in dezelfde week als mn vader die op het laatste moment zn aangifte had verstuurd. En mn broer zat er tussenin (dus later dan ik, maar eerder dan mn vader) en kreeg 2 weken later dan wij zn teruggave pas.

Dit jaar wacht ik tot er wat dingen al ingevuld zijn, want het wordt een beetje ingewikkeld met verschillende werkgevers en uitkeringen.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik deed ook in januari mn aangifte en mijn broer pas op aller laatste moment. hij kreeg nog eerder zn geld dan ik! maar voor dat geld dat ik krijg wil ik best een maandje extra wachten hoor :D

Ik heb geen inkomen en mn man gewoon 1 fulltime baan. Denk dat ik m dus ergens komende week ga opsturen al. heb ik t maar vast gedaan

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wacht hier nog op een jaaropgave van een oud werkgever. Krijg ik in februari.Daarna vul ik het ook in.

Deel Deze Pagina