ik ben van turkse afkomst en ik woon in rotterdam... heb er ook wel behoefte aan ... dus meld je maar bij mij aan als je wilt
misschien dat iemand een lijstje maakt met waar je vandaan komt? kan je beter zien of er een toekomstige vriendin tussen staat voor je
Friend Finder: Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom vul maar aan!
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Vul maar aan!
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Vul maar aan!
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/Belgie Vul maar aan!
@TS: Wat een leuk initiatief! Als ik dichterbij had gewoond, had ik op z'n minst wel even een keer willen afspreken om te kijken of het klikt.
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/Belgie Misskiss - Almere
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere[ honeyy - den bosch
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere[ honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum
Friend finder! Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere