maaike, denk niet dat het erg is dat je in een roelstil zit hoor meid het maakt je niet minder aardig toch
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum (GL)
neej maar heb op die manier al veel mensen kwijt geraakt dus zou het vervelend vinden om weer iets te beginnen en uit eindelijk weer weinig over te houden
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch
@ piemie, ooo dat is erggg dichtbij en goede match kwa kids hihihi. ik ga je pben! @ missymaaike: mensen in een rolstoel zijn ook mensen en kunnen toch vast ook wel gezellie zijn??? Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor meid, voor mij geen prob , ik rol je wel lkkr in je stoel hihihihi (K) Maar zowiezo msn ik eerst en facebook om te kijken of er wel een klik is voordat je bij elkaar over de vloer rolt en dan idd stopt t ineens, dat is idd niet leuk... dus dat bespraak ik jou en anderen door eerst even gezellig elkaar uithoren/leren kennen via msn of dergelijk en kijken of je t gezellig hebt samen om eventueel een x wat af te spreken met of zonder kids ik pb jou ook wel even xxx
Nou je kan idd beter eerst even FB-en of MSN-en. Voor het zelfde geld heb je helemaal nix met elkaar gemeen, en vallen er steeds van die stiltes. Hahaha erg ongemakkelijk...
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus)
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus) Magdalena6 - Groningen
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus) Magdalena6 - Groningen nmama - groningen
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus) Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Momisake - Culemborg
zo heb mijzelf er ook even tussen gezegt, ik merk nu wel dat ik mij soms verveel dus msn'en is al leuk Ik merk ook dat ik een beetje klaar ben met sommige vriendinnen..ik heb nu een kleintje dus dan veranderd alles soms een beetje ben toe aan iets nieuws.
En is er al wat opgebloeid tussen sommige meiden? whahahahha, hopelijk heeft dit topic gezorgd voor wat leuke contacten!
Roozjuh - Lelystad Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie Misskiss - Almere honeyy - den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal Mayfair - Spijkenisse Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes fiona1987 - renkum Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus) Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Momisake - Culemborg Rica - Omgeving zwolle Flowergirl23 - Rotterdam Hebben een Rotterdammer erbij!!!
Hee wat leuk dit zeg. Ik heb precies hetzelfde... Ik ben de enige in mijn vriendenkring die getrouwd/mama is.. Daardoor merk ik toch dat het contact anders is geworden en ik zie vrijwel niemand meer.. ik heb 1 hele, hele goede vriendin die ook mama is maar ze woont in Zwolle.. Ik zie haar wel eens gelukkig, maar mag van mij veel vaker zijn. Zo fijn als je gewoon een vriendin hebt met kindjes waar je gewoon over gezamelijke dingen kunt praten!!! Nouja goed ik zal mijn verdere gejammer jullie besparen, sorry!! haha Hoe dan ook... Ik ben de eerste zo te zien die in Leiden woont!
wat een leuk idee dit. Ik doe ook mee. Ik ben 24 jaar en woon in Lelystad. Ik heb een zoontje van 13 maanden
Roozjuh - Lelystad mama van JS - lelystad Misskiss - Almere Karagoz - Rotterdam Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam maart08 - Zevenbergen linepinneke -Middelburg Blinky - Bergen op Zoom Lautjuhhh- utrecht (vianen) Koeky - D.elft Adorable - Brussel/velgie honeyy - den bosch Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Snoopy82 - t Gooi Bussum missymaaike- almere annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Mayfair - Spijkenisse Dushi81 - Schiedam Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Alessandro2011- Den Haag pookie66 - Zaanstad Noa1988 - Omgeving Goes Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 -renkum dobbel - tussen emmeloord en kampen (noordoostpolder dus) Magdalena6 - Groningen iris89 - leiden mezelf er ma tussen gezet mama van jd heb jou er ook tussen gezet iris89 jou ook had nix te doen haha
Ben blij dat ik niet de enigste ben, toen ik ging samenwonen was alles ineens foetsie. Ik ben 31 en mama van 3 kids, ik ben zelfstandig ondernemer en rij door het midden van het land. Hobby's taarten bakken