Jaja, ik weet ook waar jij woont We hebben wel eens mailcontact gehad over het fotograaf topic, je vertelde toen waar je vandaan kwam Maarre, ik zoek een nieuwe tandarts, bij jullie nog plek?
Waar is provincie Groningen dan? Zag dat daar ook meiden vandaan komen maar zie ik niet meer in de lijst?
idd de hele afdeling provincie groningen is eruit gehaald. Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Belgie: Adorable - Brussel groningen: Robijntje1982 - stadskanaal
Join the club.. Daar heb ik er nou ook last van.. Als mensen nou gewoon de laatste lijst pakken.. Dan is dat probleem er niet...
Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Belgie: Adorable - Brussel
Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Belgie: Adorable - Brussel
leuk maar er zijn wel mensen uitgehaald... ik zal mijzelf er tussen zetten Ik kan bij drenthe en overijssel...
Als het goed is, is dit de laatste lijst.. Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Belgie: Adorable - Brussel
Leuk! Ik heb mezelf er ook bij gezet. Ik ben ook "import" Drentenaar! Ik ben 33 jaar, heb een dochter van net een jaartje en ben sinds 2 maanden verhuisd naar het noorden van het land. Mijn dochter is in Leiden geboren! Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Belgie: Adorable - Brussel
Hallo allemaal, Ik zou er ook wel graag bijwillen, weet alleen niet hoe ik dat moet doen...zou iemand mij er tussen willen zetten??? Ik mag bij Noord-Holland en dan Haarlem... Dank jullie wel
Zuid Holland: Karagoz - Rotterdam maart08 - Zevenbergen Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum sylcor - Haarlem Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Belgie: Adorable - Brussel dit is mn 10.000e post, lol