Hier ook een gooise mama! 29 jaar en een dochter van nog geen 4 weken oud. Zou nieuwe contacten ook leuk vinden! Heb wel vriendinnen, maar niemand die ook moeder is. Merk de laatste weken dat we vaak dat we met hele andere dingen bezig zijn. Dus ben ook op zoek naar gezellige meiden met kids!
7bergen licht in brabant niet in z.holland dus heb hem ff goed gezet Karagoz - Rotterdam Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum sylcor - Haarlem Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Maart08 - Zevenbergen Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Belgie: Adorable - Brussel
Wagt leuk zeg! Ik ben net terug uit Engeland waar ik 3 jaar heb gewoond en ben ook op zoek na contacten en woon in overijssel /Almelo
Jammer je woont te ver weg. Heb er ook behoefte aan, door verhuizing helaas geen vriendinnen meer in de buurt voor een bakkie thee! En heb wel een auto om ergens heen te gaan maar vriend werkt onregelmatig en kan daardoor dus nooit wat buiten de deur afspreken HELAAS
Ja minny er zijn zeker weinig mensen uit Drenthe ........ Maarre Love31; Ter Apel is wel dicht in de buurt (al is het Groningen)!!!
Karagoz - Rotterdam Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum sylcor - Haarlem Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Maart08 - Zevenbergen Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Limburg: MiniMe81 - Weert Belgie: Adorable - Brussel Zo, ik heb Limburg ook even op de kaart gezet, stond er nog niet bij. Dus wie nog meer??? Ik kom oorspronkelijk uit Drente, dus ken nog weinig mensen in Weert e.o.
Ik ben benieuwd of er al vriendschappen zijn ontstaan of dat er al dates zijn geweest? Ik heb een keer gereageerd op een oproep van een moeder met een kindje van dezelfde leeftijd als mijn zoontje maar het is bij 1 date gebleven, er was niet zo'n klik. Verder vind ik het heerlijk om te forummen heerlijk van je af praten en in sommige gevallen al jaren kletsen met dezelfde dames! Sommige voelen bijna familie hahahaha.
Ik ben de TS maar heb nog geen date gehad... wel jammer want zou t wel willen aandurven en je zegt t zelf al... als er geen klik is moeten we dit eerlijk aangeven en niet gedwongen ongemakkelijk bij elkaar zitten Ik ga mijn dates maar is ff opspeuren via pb, face, msn om te kijken hoe of wat. Bne druk geweest met de kids, me turebulente leventje thuis hahaha... maar wil t echt wel proberen hoor, word t niets dan niet toch
Oohja eerste date?? Wat lijkt me dat raar als er geen klik is.....ja stiltes of andere intresses, wel gedurfd vind ik
@ TS, ik woon te ver uit de buurt zou het wel aandurven hoor!! @ Rica, tja... Totaal andere types gewoon. Wel gezellig gekletst maar beetje ongemakkelijk sfeertje. Beetje maar, het was niet heel erg vervelend ofzo. Daar na is het er niet meer van gekomen dus denk dat het gevoel wederzijds was hahaha
@ elmo echt? waar in t gooi? Ja meid, jammer dat je dan te ver woont, soms moet je een uitdaging aandurven toch? Ik ben dan wel een voorstander van tijdens de date als je er echt niets voor voelt dat je t eerlijk moet aangeven dat t je meevalt of tegenvalt.... de 1ste keer kun je er beter eerlijk over zijn toch?
Karagoz - Rotterdam Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum sylcor - Haarlem Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Maart08 - Zevenbergen Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Dikkebuik - Almelo Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Limburg: MiniMe81 - Weert Belgie: Adorable - Brussel Heb mijzelf er ook even bij gezet
Karagoz - Rotterdam Dushi81 - Schiedam Alessandro2011- Den Haag Mayfair - Spijkenisse Koeky - D.elft Flowergirl23 - Rotterdam Zeeland: linepinneke -Middelburg Noa1988 - Omgeving Goes Utrecht: Lautjuhhh- utrecht (vianen) Flevoland: Misskiss - Almere missymaaike- Almere Devilschase - Almere/Swifterbant Roozjuh - Lelystad mama van JS - Lelystad Charlie - Dronten Friesland: annet1985- friesland ( omgeving heerenveen-steenwijk hollowglade - friesland omgeving harlingen Blike1987 - omgeving heerenveen/steenwijk Esmaralda - Tussen Franeker en Kimswerd Gelderland: Chocoladekoekje - omgeving Ede/Veenendaal fiona1987 - renkum bengeltje86 - renkum Momisake - culemborg Noord Holland: Rayna- Amsterdam Onje- Amsterdam pookie66 - Zaanstad Snoopy82 - t Gooi Bussum sylcor - Haarlem Noord Brabant: Jewe- Oosterhout (NB) Troetelbeer90- Omgeving Roosendaal/Bergen op Zoom Vlinder 85 - Tussen Eindhoven en Den bosch Blinky - Bergen op Zoom honeyy - den bosch Maart08 - Zevenbergen Overijssel: Gravid - Tussen Deventer & Zwolle Rica - omg zwolle Dikkebuik - Almelo Mams-Zwolle Drenthe: Rica Sappie25 - Valthe groningen: robijntje1982 - stadskanaal Missy29 - Drenthe (tegen de grens groningen, Stadskanaal, aan). Magdalena6 - Groningen nmama - groningen Mel123- Veendam Limburg: MiniMe81 - Weert Belgie: Adorable - Brussel Heb mijzelf er ook even bij gezet Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan. Ben 26 jaar heb twee kids en vind nieuwe contacten altijd leuk !!