Ik woon in Oosterhout en werk in Breda in de buurt genoeg? Mijn zoontje is al wel iets ouder 18 maanden en de 2e onderweg.
Leuk topic, hopelijk worden er leuke contacten opgebouwd! Nog iemand op de Veluwe beschikbaar? Ik woon in Nunspeet.
@ wendelaa: wat leuk joh dat je er 2 goede vriendinnen aan hebt overgehouden !!! Enne, beter via msn dan helemaal niet toch? En zoals je zelf al zegt maybe eens in de zoveel tijd agenda;s erbij en ergens tussenin afspreken? Ben blij voor je, klinkt heerlijk! @ zinaa: hahahaha nee heb niet echt leeftijdseis hoor hhihihi maar ik ben ook 29! hahaha.... pb me maar @ alle andere meiden": wat leuk dat er via dit topic toch nog duidelijk word dat er zat meiden zijn die nog een plekje hebben in hun leven voor een vriendschap erbij en via dit topic een oproepje plaatsen met hun woonplaats Hoop echt dat er leuke contacten van opbloeien, t is iig t proberen waard en geen verplichting dat t MOET klikken toch Ik TS ben ook nog zoekende hihihihi
Ja dat weet ik ook wel te vinden hoor hihi! Rij er altijd doorheen als ik naar vriendin in de Klundert ga! Leuk!
Hoiiii ik ben half antilliaans half nederlands! En ik woon in Capelle aan den Ijssel. Jammer dat ik niet in de buurt van je woon want anders had ik wel een bakkie komen doen hoor!!!!
Het zou maar zo vorig jaar geweest kunnen zijn dan of niet? Uhuh...bijna een lichtgevende makamba zelfs haha. Maare gooisch trutje , waar in het gooi woon je dan? Mijn partner en ik hebben voorheen altijd voor het gooi gewerkt, het is nog relatief "dichtbij". Om er eens in de zoveel tijd naar toe te rijden valt nog mee wat mij betreft. Inderdaad leuk dat meerderen via dit topic iemand lijken te vinden uit de nabije omgeving. Wellicht is het handig om een lijstje te maken met nickname, woonplaats en het aantal km waarin je iemand zoekt? Voor iemand met een auto maakt het wat verder weg vast ook niet zoveel uit?
hey wat leuk! Ik woon tussen Deventer en Zwolle in, meer naar Deventer toe, maar Zwolle is ook maar 30min.
Ik zit in NH omgeving Kennemerland dus te ver. Ben trouwens wel een halve anti al zou je het niet zeggen als je me hoort want wij spraken vroeger echt altijd Nederlands thuis. Verder ben ik al 44 en volgens mij voor de meeste hier al bijna een oma...
weet niet waar je woont in friesland, ik zoek altijd leuke contancten woon zelf in de nop, precies tussen kampen en emmeloord in, ook in zwollle kom ik regelmatig, daar ben ik geboren en woont mijn verdere familie.
Aino hopi jammer dat je niet in de buurt woont Mijn kids zijn half anti's . Ach wie weet ooit als je in de buurt bent kom je ff langs ! Bon diaaaaa !!!