@ makamba: jaaa was echt een tidj terug, zelfs nog voordat ik zwanger was vd 2de en die is nu al 4 mnd hahaha Ja iedereen moet t samen maar oplossen met hun kilometers whahaha Nee goed idee van je hoor en idd als je een auto hebt is de afstand wat meer regelbaar en kan t ietsje verder van je af zijn. Ik heb geen rijbewijs baaaaaalen anders had ik t wel geweten hoor
ook mensen uit de hoek bolsward harlingen makkum? woon daar tussenin namelijk en kan ook wel mensen gebruiken om me heen ben import amsterdamse 27 jaar en zoontje van bijna 3 maanden heb enkel mn buurvrouw die ook erg gezellig is als gezelschap maar zou graag wat andere mensen om me heen willen wel in bezit van rijbewijs maar niet altijd in mogelijkheid de auto te pakken omdat mn man hem savonds en snachts voor het werk nodig heeft
Ik woon in wolvega, maar ik werk in leeuwarden, dus voor mij id die afstand best te doen . Dus als je het eens gezellig vind en het klikt . Heb helaas nog geen kids haha.
Ik woon in wolvega, dus je woont niet heel ver weg heb ook gewoon een auto dus dat is ook geen probleem. Gezellig als het klikt kunnen we eens een bakje doen
o wolvega ja dat ken ik wel, heb kennissen in jubbega wonen, ligt redelijk in de buurt toch, nou lijkt me gezellig, heb wel een zoontje, maar dat is een andermansvriend, een gezellige kletskous.
Ik woon in omgeving utrecht, 22 jaar 1 dochter van 18 maanden woon samen, heb 6 katten hobby's zijn fotografie, en schrijven.. iemand die wil kletsen?
Dat is toevallig, ik woon ook tussen Deventer en Zwolle in. Ben zelf wel meer Deventer gericht, is toch net iets dichterbij dan Zwolle
Hoi lola , wij wonen vlak bij elkaar ik woon in wolvega, maar weet niet of je er een probleem mee hebt dat ik nog geen kids hèb !
Hier een zaankanter met eigenlijk geen vriendinnen die moeder zijn. En dat op mijn leeftijd ( 34). Dus als iemand uit de omgeving zin heeft in een speeldate??