Dat heb ik hier dus ook. Ik heb half Nederland gehad maar was altijd import. Ik had wel snel contact maar echt vriendinnen kwamen er niet van. Dat is hier net zo, maak leuk een praatje met mensen maar om er nou op de koffie te gaan of mee te winkelen, neuh.
Ik woon in Hoofddorp. Ik mis ook vriendinnen die in de buurt wonen, ik ken eigenlijk niemand hier. Ik zou het leuk vinden om andere mensen met kindjes te kennen.
mama de bij@ waar woon je precies. tilburg is 20 minuutjes van mij vandaan. zijn er ook nog meiden van omgeving den bosch/ zaltbommel? ik verhuis nl over een paar maanden en dan zit ik daar dichtbij
Ik heb in 3 verschillende plaatsen in de Betuwe gewoond (en in totaal in 7 verschillende woonplaatsen in allerlei verschillende delen van Nederland) en ik moet zeggen dat het hier het ergst is waar ik nu woon, in die andere plaatsen woonden genoeg andere importers of waren ze gewoon niet zo bang voor iemand die niet geboren en getogen is in zo'n plaats. Eigenlijk wou ik hier ook nooit wonen, maar de huizenprijzen liggen hier wel een stuk lager en ik woon in een mooie wijk, heerlijk voor de kinderen, maar ik weet wel dat ik hier geen 10 jaar blijf zitten.
@Plurkie, ja, ik woon een minuutje of 15 a 20 rijden van Zaltbommel en een half uurtje van Den Bosch.
Misschien dat dit er wat mee te maken heeft...(als je er een heel duidelijke/uitgesproken mening over hebt) Vies?
Ooh ja, kheb ook nog 3 vriendinnen in Overijssel wonen waarvan 2 potjes. Heerlijke meiden waar ik wel veel mee klets maar ik zie ze veel te weinig door de afstand. Even spontaan koffie halen of winkelen zit er niet in
ik heb nog niet 't hele topic gevolgd, maar ik heb dat ook. ben van de randstad naar brabant verhuisd. Ik heb wel een vriendin maar ja, die werkt op andere dagen dan ik. En dan moeten we elkaaar op zaterdag ontmoeten en dna is haar man net thuis. dus wilt ze 't weekend. Dus als iemand uit de omgeving van valkenswaard mij wilt ontmoeten, stuur maar een pb'tje
Valt het jullie ook altijd op dat als je een goeie contact begint op te bouwen dat ze altijd aan de andere kant wonen van nederland? Ik woon helemaal boven in friesland daar is het best eenzaam moet minstends een paar uur rijden als ik kijk naar jullie woonplaatsen haha
Ja had ik ook, khad 2 vriendinnen in Brabant (heb die vriendinnen nog) en ik ging in Hallum wonen (of all places )
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus even nogmaals een oproep voor mezelf; Mensen PB me maar, ik ben 25 jaar, 2 kindjes (4 en 2) en woon in Arnhem (Gelderland). Ben alleenstaand en opzoek naar leuke vriendinnen om leuke dingen mee te doen met de kids. Of gewoon een hechte vriendschap is ook altijd mooi meegenomen .