Wees welkom meiden!!Hoe mer zielen hoe meer vreugd! Wie weet krijgen we zo wel een Senseo-kluppie! (of een theemutsenkluppie,ook goed hoor!)
Hallo hallo ! Meld ik me bij deze ook gezellig aan ! Woon in Eindhoven, maar we hebben een huisje gekocht in Gerwen (Nuenen)... dus binnenkort (start 2011), ga ik daar wonen. Is in de buurt van Stiphout / Helmond dus.
Geen idee of het werkt, heb het sinds gisteren opgezet met de insteek dat mensen elkaar daar kunnen vinden voor gewone vriendschappen en eventuele meetings ed .. maar mag de link niet in het topic zetten dus dat is jammer
Het ging er om dat als ik zeg maar reclame maak voor mijn site dat iedereen dat dan mag doen en dat willen ze dan weer niet .. ik begrijp dat wel maar vind het wel jammer, ik merk namelijk dat er echt veel vraag is naar meetings ed ..
Ja dat heb ik dus ook hoor. 1 vriendin en die heeft het voornamelijk ook over haarzelf. Niet dat ik heel erg graag praat over mijn eigen maar zou het ook wel een fijn vinden als ze vraagt hoe het nou met mij (ons) gaat. Wel grappig dat ze mij haar beste vriendin noemt maar dat ik dat al een paar jaar niet meer zo zie.
Ik heb een idee anders gaan we onze msn geven dan kan ik ook contact hebben met mensen die in het zuiden wonen mag dat trouwends? Ik zal het in mijn profiel zetten