Als ik het zo een beetje mee lees op de forum....wonen de meeste meiden int Westen, Midden of Zuiden van het land! Zie niet veel Noordelingen voorbij komen
Goed idee van je dit topic Nooit geweten dat er zoveel meiden weinig tot geen vriendinnen hebben. Ik woon alleen veels te ver bij je vandaan. (net onder Groningen) Maar ik ga bij deze wel ff voor je duimen dat je snel wat leuke vriendinnen gaat vinden! Het is je nl van harte gegund. Succes! Groetjes Gwen
@ Chantal.... Je hebt dr een dagtaak bij gekregen meis whahaha. Houd je mooi bezig zo...dmv die PB. En je inbox strakkies helemaal vol, kan het niet meer af Maar wel een superrr idee!!!
Net iets onder Groningen woon je??? dacht zoiets gelezen te hebben. Je hoeft je woonplaats niet te vermelden hoor als je niet wilt...Maareeeee, ben wel nieuwsgierig . Je mag altijd een PB tegen aan gooien, hihi.
Pfff, zag ook door de bomen het bos niet meer... dus even een lijstje gemaakt... Hoop dat niemand bezwaar heeft tegen het lijstje... Leek me wel handig om een overzichtje te hebben ZP naam Omgeving / Woonplaats Mencintai - Arnhem Chai - Scheveningen Fem - Capelle ad Ijssel Firegirl - ? saartje27 - Noord-Brabant Amfy - Didam Chantal1984 - Hellevoet SanneT - Zutphen Caruli - Wolluk plurkie - Oosterhout / Gorinchem / Den Bosch / Waalwijk Jeem22 - Den Haag Giltje - Zaandam / Amsterdam Mamvannu - ? femmy - Zoetermeer MvS - Nootdorp Luna86 - Duiven Leliana - ? Butterfly1984 - Oost Nederland ? Waardevol - ? Linnypin - Provincie Groningen Duivinnetje - Drenthe mamavanlaura - Weesp mimi83 - Kop van Noord-Holland andreams - Zaandijk MamaG - Nijmegen Shantii - ? Joyce84 - Rotterdam Boefjesmamma - Gouda Seertje - Almere (Hilversum ?) monkeylove - Zoetermeer Trotsemama1 - Ergens in Zuid-Holland Skatje - Arnhem Mama van Sepp - Zuid-Holland Muppet1604 - Omgeving Utrecht Sweet978 - Noord-Holland Jo79 - Betuwe celia82 - ? yenolah - Albufeira Que - Zuid-Holland Koeky - Delft Rachel1984 - Cuijk liftrasa - Enschede miffy11 - Tilburg susy26 - Oud-Gastel / Noord Brabant jongmoedertje - Friesland trubbel - Eindhoven HopeandFaith82 - Ergens in Groningen Tinkerbel80 - Utrecht Kaatje85 - Zuid-Holland Cathie - Zuid-Holland Xandra1972 - Veluwe Sanka - Gelderland (buurt van Nijmegen) Belinda203 - Odijk draak86 - Noord-Holland (buurt van Haarlem) Renate20608 - Ede Hadassa - Drenthe (randje provincie Groningen) duveltje - Nijmegen Wijffie75 - Midden van het Land (Amersfoort ?) jewe - Omgeving Oosterhout Marloes80 - Oosterhout G89 - Limburg ? Minyaweth - Almelo Zinaa - Nieuwegein mamma van stef - Veghel Annie24 - Rotterdam luckybird - ? sabrina79 - Zaanstad / Wormer djellybelly - Den Haag taliaa - Omgeving Eindhoven pnirmal - Delft chaya - Den Haag Channie - Arnhem Sanjuan - Arnhem lovemybabyboy - Zeeland ? Sanne1985 - Drenthe rabarber - Limburg ? happynienja - Julianadorp MamadeBij - Tussen Tilburg / Turnhout Sann - Brabant Tania - Hoofddorp Lucia - Oud-Turnhout (B) bianca75 - Valkenswaard whitesaber - Bovenin Leeuwarden MammievanRoy - Helmond corina83 - Rotterdam WenT - Eindhoven (soon to be Nuenen / Gerwen)
Als ik mijn woonplaats zou vermelden zou je het nog moeten opzoeken op google vrees ik want het is echt een klein dorpje. Maar goed het is tussen Groningen en Assen in. (om wat bekende plaatsen te noemen) Ik ben wel in het bezit van een auto
Googlen is zoooo gepiept en gebeurt Aangezien ik zelf voor een aantal jaartjes terug in Assen heb gewoond, ben ik in die richting ook wel een beetje bekend! En me to, ben ook in bezit van een auto Koffie, thee, fris.....misschien koekje dr bij, staat klaar! Oeps, ik zeg wel staat klaar.....Maar ik moet strakkies weg, ga barbeknoeien vandaag .
WenT leuk zon lijstje! Misschien is het wel handig om degene die uit dezelfde woonplaats komen, bij elkaar te zetten! Puur voor het overzicht.
Pfff, zag ook door de bomen het bos niet meer... dus even een lijstje gemaakt... Hoop dat niemand bezwaar heeft tegen het lijstje... Leek me wel handig om een overzichtje te hebben ZP naam Omgeving / Woonplaats Mencintai - Arnhem Chai - Scheveningen Fem - Capelle ad Ijssel Firegirl - ? saartje27 - Noord-Brabant Amfy - Didam Chantal1984 - Hellevoet SanneT - Zutphen Caruli - Waalwijk plurkie - Oosterhout / Gorinchem / Den Bosch / Waalwijk Jeem22 - Den Haag Giltje - Zaandam / Amsterdam Mamvannu - ? femmy - Zoetermeer MvS - Nootdorp Luna86 - Duiven Leliana - ? Butterfly1984 - Oost Nederland ? Waardevol - ? Linnypin - Provincie Groningen Duivinnetje - Drenthe mamavanlaura - Weesp mimi83 - Kop van Noord-Holland andreams - Zaandijk MamaG - Nijmegen Shantii - ? Joyce84 - Rotterdam Boefjesmamma - Gouda Seertje - Almere (Hilversum ?) monkeylove - Zoetermeer Trotsemama1 - Ergens in Zuid-Holland Skatje - Arnhem Mama van Sepp - Zuid-Holland Muppet1604 - Omgeving Utrecht Sweet978 - Noord-Holland Jo79 - Betuwe celia82 - ? yenolah - Albufeira Que - Zuid-Holland Koeky - Delft Rachel1984 - Cuijk liftrasa - Enschede miffy11 - Tilburg susy26 - Oud-Gastel / Noord Brabant jongmoedertje - Friesland trubbel - Eindhoven HopeandFaith82 - Ergens in Groningen Tinkerbel80 - Utrecht Kaatje85 - Zuid-Holland Cathie - Zuid-Holland Xandra1972 - Veluwe Sanka - Gelderland (buurt van Nijmegen) Belinda203 - Odijk draak86 - Noord-Holland (buurt van Haarlem) Renate20608 - Ede Hadassa - Drenthe (randje provincie Groningen) duveltje - Nijmegen Wijffie75 - Midden van het Land (Amersfoort ?) jewe - Omgeving Oosterhout Marloes80 - Oosterhout G89 - Limburg ? Minyaweth - Almelo Zinaa - Nieuwegein mamma van stef - Veghel Annie24 - Rotterdam luckybird - ? sabrina79 - Zaanstad / Wormer djellybelly - Den Haag taliaa - Omgeving Eindhoven pnirmal - Delft chaya - Den Haag Channie - Arnhem Sanjuan - Arnhem lovemybabyboy - Zeeland ? Sanne1985 - Drenthe rabarber - Limburg ? happynienja - Julianadorp MamadeBij - Tussen Tilburg / Turnhout Sann - Brabant Tania - Hoofddorp Lucia - Oud-Turnhout (B) bianca75 - Valkenswaard whitesaber - Bovenin Leeuwarden MammievanRoy - Helmond corina83 - Rotterdam WenT - Eindhoven (soon to be Nuenen / Gerwen) heb even mijn woonplaats aangepast, zodat iedereen snapt wat wolluk is
kun je zelf je voorkeuren invullen of reageren op oproepjes. heel veel succes en als je in de buurt woonde konden we samen iets leuks doen.
Dit is een serieuze nette site. Hier kan je mensen vinden/zoeken om oa: mee uit te gaan of om samen te reizen,sporten,wandelen,fietsen,samen naar de sauna,e-mail contact ,vriendschap,relatie,koken,voetballen etc etc Ook kan je hier een man, vrouw, koppel/stel, een groep zoeken/vinden of aanmelden en het mooiste komt nog je kan je gratis aanmelden en je krijgt dan ook nog een maand een full-membership kado,daarna zijn er geen verplichtingen na die maand! * Het begint echt als een ware datingsite te worden hier Ik kreeg deze link net binnen in een mn mailbox, misschien dat jullie er ook wat aan hebben...En dat nog meer leuke vriendschappen erdoor ontstaan ! Niet geschoten is altijd mis toch!!!