We hadden een hele kleine woning in Lombok. Maar dat is dus niets met een kind. Dus toen we er voor gingen, zijn we verhuisd. Leidsche rijn is toch rustiger en kindvriendelijker (speeltuin om de hoek )
he wat een leuk topic! Wel fijn om te lezen dat er meer mensen met weinig vrienden zijn (tenminste hier hebben we wel wat goede vrienden maar de meeste zijn nog kinderloos) Dus bij deze ook een oproepje Wie woont er in de buurt van Maassluis? En lijkt het leuk om af te spreken? (Hmm voelt alsof je een contactadvertentie zet)
ik ken het probleem ook. toen ik zwanger werd van me zoon en daarna me dochter. raak je mensen kwijt. echt zonde alleen je echt vrienden hou je over en die kan ik nu wle op 1 hand tellen helaas
Hoi Dames, Ik kom me ook aanmelden! Hier ook weinig vrienden.. ben verhuisd naar een andere woonplaatst, en heb hier eigenlijk ook geen vrienden. Wel vrienden via me vriend. Maar wil zelf ook mensen leren, noujah meiden leren kennen! Mensen uit Zuid holland?
Ik zou me hier ook graag aanmelden! Maar de kans dat ik meiden ga vinden die bij mij in de buurt wonen is wel klein denk ik. Ik heb wel een paar vriendinnen (drie om precies te zijn), maar ze wonen allemaal nogal ver van mij en ik kan ook niet met de auto rijden, waardoor ik hen weinig zie. Graag zou ik dus mensen leren kennen iets dichter bij mij en als het kan met kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd als mijn zoontje, kunnen ze nog lekker samen spelen.
Hoi hai! Hier ook een meid met weinig vrienden Ik heb het gevoel dat ze echt hun eigen drukke leven zijn gaan leiden en daar kan een vriendin met een kind niet bij Toevallig ga ik vanavond wel met mijn 2 beste vriendinnen stappen, en dat is voor het eerst sinds mijn zwangerschap! Je krijgt gewoon zó'n totaal ander leven met een kind ( ik in ieder geval) en de meeste mensen met nog geen kinderen of kinderwens begrijpen dat niet zo goed. Ik kom trouwens uit Utrecht Groetjes!