Vrienden zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Blaak, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

dan is het helemaal lullig =O

als je iemand al kent uit je juigd zou je toch echt denken dat je elkaar goed kent en ook echt voor elkaar bent. Echt rot voor je :(

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Heel erg herkenbaar!:x

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    :D :D :D ik heb aan de hondsdragweg gewoont :D dat is vlakbij de PrinsBernardschool heette dat geloof ik...en er was ook heel vlakbij zo'n klein winkelcentrumpje...zo'n plein met een fonteintje, en de COOP zat daar, en toen in die tijd nog een warme bakker en ging ik aan het eind van de dag altijd kapjes halen :D

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hmmm... weet ik eigenlijk niet. Woon hier nog niet zo heel erg lang, en dat is ook meteen de reden dat ik hier nog niet echt vrienden heb gemaakt.

O, heb even gekeken, is een babywinkel die hoort bij Babyplanet? Zit volgens mij in Westzaan, is inderdaad wel vlakbij.

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

w8 ff moet ff googlen meestal zeggen namen me niks en moet ik het zien haha XD

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Jep heel gemeen en heb me echt druk gemaakt was echt bang dat er wat gebeurd was tot ik een telefoontje van haar vader kreeg 2 dagen later dat ze bij hem terug was...

Nou voelde me echt zo dom..!! En was zo verdrietig!

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

zou kunnen weet ik niet, haal zaandijk en westaan op een of andere manier altijd door elkaar haha XD

8. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Wat een super topic disse....:p en ook indd zo herkenbaar!

En indd, in slechte tijden kom je er helaas achter wat je vrienden zijn.
    Ik zelf heb net een relatie achter de rug (we waren met kids bezig en al...via de MMM).
    En toen bij mij de nood aan de man kwam (dat ik ff mn verhaal kwijt moest ivm relatiebreuk!) gaf niemand zich thuis :(:x!
    Dus, daar zat ik dan alleen thuis...samen met mn poesjes, pfff.

Al mn (zogenaamde) vrienden, hebben zelf een gezinnetje al thuis.
    Ik ben de enige die geen gezin of dergelijke heeft vd vrienden, waardoor ik soms echt letterlijk en figuurlijk alleen thuis zit....!

Nu heb ik sinds vandaag ook nog vakantie t/m 14 aug.
    Helaas verloopt mijn vakantie dit jaar anders dan gepland en verwacht :(.

Dusss meiden.....leuke vriendschap is nooit weg natuurlijk ;).
    PB-en mag altijd hoor, no problem....hihi.
    Zelf woon ik wel in Drenthe....

Liefs Duivinnetje :)

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

aww da's echt rot voor je.

Drenthe schijnt echt heel mooi te zijn, veel bossen enz, zou er graag keertje heen willen =D miss als kan iets afspreken ofzo ^^

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja idd helaas is het zo dat je in slechte tijden je echte vrienden leert kennen en helaas hou je er dan meestal weinig over...

kennissen genoeg maar echte vrienden waar je alles mee kunt delen enzo.

vroeger had ik 1 beste vriendin die kende ik al meer dan 10 jaar, we konden alles zeggen tegen elkaar enzo.
    maar helaas is dat stuk gegaan doordat zij opgesteukt werd door haar ouders (terwijl er nooit iets was voorgevallen)
    maar goed had ze laatst op hyves gevonden, er is niks meer aan de hand maar er is op dit moment geen klik meer
    ik heb een gezin enzo en zij studeerd nog

11. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Dat is ook een leuke tip, die site ;)
    Ik zal strakkies meteen ff op gaan kijken, hihi.

Liefs Duivinnetje :)

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik had toen ik nog in Limburg woonden, massa´s vrienden. Dacht ik. Toen ik naar Utrecht verhuisde, werd het contact steeds minder en alleen van mij uit. Toen ik mijn huidige man leerde kennen, besloot ik om zelf ook eens niks te laten horen en inderdaad....het verwaterde helemaal.
    Toen raakte ik zwanger en kwam ik er achter dat ze het allemaal wisten, maar er niet 1 iemand was die me had gefeliciteerd en was er helemaal klaar mee. Uiteindelijk heb ik met 3 mensen nog contact gehouden, maar toen die mensen niet eens op kraamvisite kwamen, had ik dus niemand meer.
    Ook de mensen die ik in de loop der tijd in Utrecht had leren kennen en van wie ik dacht dat het vrienden waren, kwamen niet eens.

In Gouda heb ik wel 2 meiden leren kennen, maar het zijn niet echt de types waar ik bevriend mee zou kunnen raken. Dus ja...dan blijft er heel weinig over.

Ik heb wel via internet (een forum) een paar heel lieve meiden leren kennen en we schrijven al samen sinds de zwangerschap. Één daarvan is ook echt een vriendin geworden en woont een half uurtje verderop. Dus het kan wel via internet. Kwestie van de juiste mensen treffen. Net zoals in real life.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben zelf ook bezig om iets op te zetten speciaal voor mensen die het leuk vinden om in contact te komen met mensen bij hun in de buurt .. Mocht je interesse hebben dan kun je me een PB sturen dan stuur ik je even de link ... ;)

14. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Drenthe is ook mooi, lekker rustig enzo...geen last van file's :D.
    En indd ook veel bossen hiero!

Je bent welkom meis!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jaaahaaa ikke wil die link :D

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

meiden uit deze regio (arnhem doetinchem zutphen)
    mocht je het leuk vinden mag je pben hahaha

17. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Toen ik vanuit Zoetermeer naar Hilversum kwam, had ik hier ook geen vriendinnen.
    Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en een advertentie op Marktplaats gezet. Resultaat 1 SUPER vriendin, nu alweer 5 jaar!!!!
    Er hadden ook een aantal anderen gereageerd, waarna ik afgesproken had, maar dat was niks.

Ik zou zeggen give it a try!

18. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Graag!

19. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hmmmm....is indd ook geen slecht idee, een adv plaatsen op MP ;).
    Niet geschoten is altijd mis toch, hihi.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

me2

Deel Deze Pagina