ik denk het niet, maar misschien als het om meetings enzo gaat (wat hier nog niet mag) dat het dan wel mag
pff kan beter vragen waar heb ik niet gewoond in wormer =P moeders vond het leuk om te verhuizen haha Ik heb op de Haanstraat gewoond, Dorpstraat (vlak naast de blokker nr 33 geloof ik) Valkstraat, en schansstraat maar toen was ik nog een baby haha
ohja ken ik wel ik heb ook op die school gezeten mijn zusters trouwens ook, wij vonden het een k*t school, mijn moeder heeft mijn broertje ook nooit op die school gezet, maar op de weremere wat wel een leuke school was opzich. Heb je trouwens gezien wat ze gedaan hebben met de eendracht, echt het ziet er niet uit
Jah klopt, toen was ik net verhuist toen ze gingen verbouwen. Mag ik vragen hoe oud je bent? Misschien ken ik je wel ... Ik bedoel ... Wormer is een dorp he? ahaha
ik ben 22 nou idd, maar ik herken mensen meestal qua gezicht, en is het al snel van ''oh die werkt bij de blokker, oh en die bij de deka, etc..'' en ik ken ze dan iet eens persoonlijk XD
haha ben ik ook paar keer geweest met mijn nicht toen paar jaar terug =P miss zou ik je van gezicht herkennen haha
kan ik me ergens aan sluiten?? vind het altijd zo moeilijk om contact te maken ben sinds 4 jaar verhuisd naar krimpen en nog niet echt vrienden zeg maar
Ik woon in Zoetermeer. Iemand die op de koffie wilt komen is welkom Ik voel me nooit eenzaam hoor Heb niet veel vrienden, maar dat ligt meer aan mijn eigen keuzes. Had er gewoon niet zoveel zin meer in vanwege wat negatieve dingen. Maar vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen.
je komt me wel bekend voor miss dat ik je een keer heb zien lopen in de supermarkt ofzo, niet van de sport school denk ik =3