'k Heb ook niet veel vrienden hier. In Dordrecht heb ik er een paar mja daar woon ik niet meer en Amfy maar das ook dik een half uur met de auto Maar ik ben ook niet heel erg van het vrienden 'zoeken'. Ben zelf niet de makkelijkste dus veel mensen vinden mij toch niet aardig
Ik woon in Buytenwegh. Toen ik klein was in Seghweart. Ben idd blij met de stad. Je hebt alles wat je maar wilt, alleen geen grachten, das wel weer jammer haha... Dorp lijkt me ook wel leuk om te wonen. Vind de dorpsstraat ook altijd een gezellig straatje...
Sorry hoor maar dat vind ik echt lullig.. er mankeert niks aan die mensen hoor .. en sorry dat ik het zeg maar als je zo een houding aanneemt schrik je denk ik ook sommige mensen af ..
Hmm lastig uit te leggen. Maar als "mensen" vaak genoeg tegen je zeggen dat ze het niet kunnen begrijpen dat er wel mensen zijn die je aardig vinden ga je dat op den duur geloven. En ik hoor vaak dat ik TE direct ben en dat ze het dan lastig vinden om met me om te gaan
Hier ook iemand zonder vrienden. Ik heb wel kennissen maar net echte vrienden. Zijn er nog mensen met interesse uit omgeving utrecht??
Ik ben zo vrij geweest even je foto op je hyves te bekijken Jeem, maar daar zie je er heel aardig uit hoor
Klopt maar bedoel meer in de zin van als iemand mijn mening vraagt dan geef ik die ook en ga ik niet liegen Tis niet zo dat ik zeg wat ik denk want ik denk echt wel 3x na voor ik iets zeg
herken dat ook wel dat mensen je meteen niet mogen om een bepaalde reden, ik hou zelf wel van droge soms harde humor, dan zie je mensen soms ook wel kijken, ach ja jammer dan he