vrienden

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    heey ik heb ff een vraagje hebben jullie ook sinds da jullie zwanger zijn of kinderen hebben, da jullie nie meer zo goed kennen comuniseren met mensen die nog op school zitten???

    ik en mn vriend zijn 21 en we hadden vrij veel vrienden maar die zitten haast allemaal op school, en sinds ik zwanger ben is het net of ze ons nie meer begrijpen maar ook andersom!!!

    de intresse is veranderd denk ik dan maar...

    vrienden van mn vriend snappen ook vaak nie da mn vriend liever bij mij thuis is dan da hij de beest uit gaat hangen met stappen!!!

    xxx
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Komt me allemaal erg bekend voor.
    Wij waren 19 toen we in verwachting raakten van onze tweeling (door de pil heen). Wij waren dus de eersten binnen de toenmalige vriendenkring die kinderen kregen. Met vele hebben we geen contact meer, maar de echt vrienden blijven wel!!!
    Je eigen leven veranderd door kinderen, dus ook je interesses en manier van leven.
    Inmiddels zijn we 6 jaar verder en hebben/krijgen er meer vrienden kinderen.
     
  3. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    komt mij ook zeker bekent voor ik ben 20 en me vriend is 23 en we hebben een zoontje van bijna twee en nu komt er ook een dochter aan.
    Mijn vriendinne zitten ook allemaal nog op school en ik vind ze ineens allemaal zo onvolwassen ze praate alleen maar over uitgaan en andere domme dingen.
    Ik irriteer me er soms zo erg aan ik zie ze ook niet meer zo veel ik ga nu gewoon met andere moeders om.
    Mijn vriend ziet zijn vrienden nog wel maar die hebben zelf nu ook allemaal bijna een kindje en de rest van zijn vrienden doen gewoon normaal en vinden onze zoon helemaal te gek :)
    groetjes joella
     
  4. Dehibae

    Dehibae Nieuw lid

    16 mrt 2006
    1
    0
    0
    Idd, zeker als je zo jong bent, hebben die vrienden precies iets van "pff die is zwanger, die gaat toch niet meer mee uit"

    We hebben nog wel close vrienden, maar met het grootste deel van onze vriendenkring is het contact ook wel vermindert.
    Van sommigen weet ik dat ze jaloers zijn, anderen begrijpen gewoon niet dat ik vlugger moe word, en anderen vinden het stom als mijn vriend en ik niet meer zolang mee uitgaan als vroeger.

    Ach ja, da wilt zeggen dat ik meer tijd heb voor vriend & kind, en das ook positief :)
     

Deel Deze Pagina