Waar is de tijd dat ze riep dat ze wakker is. Nee vannacht dat ze om 5 uur dat ze klaar met slapen was en zo was ze naar ons bed gerend. Hoppa terug in bed gelegd met de mededeling dat het nog donker was en iedereen sliep. Gevraagd of ze wilde roepen vanochtend. Jaa dat deed ze weer braaf. En nu...na 1 uurtje slapen staat ze nu weer boven aan het traphek te rammelen. Niet roepen nee...ze staat poesje mauw te zingen. Ik vraag me af of een wekker handig is met zo een deuntje of waar het deurtje opengaat en iemand eruit komt ofzo? Zou ze dat snappen?
ze is 2 jaar en 3 maanden? zo te zien aan je banner Je kan een wekker proberen, mijn zoon heeft nu sinds 3 weken 1 en het gaat perfect! even goed uitleggen wat de bedoeling is. zou wel 1 kiezen die zowel met als zonder deuntje kan zoals de kidsleep. Want stel ze slaapt eens door dan wordt ze wakker van het deuntje
hahaha de aanhouder wint! Ik had voor het slapen gevraagd of ze zou roepen. na een half uur boos te zijn aan de trap en zeggen dat mama sjagerijnig is!!! en dat ze boos is is ze haar bed in gegaan om zo'n 10 min later te roepen. Maaamaaaa klaar met slapen. Opvoeden is soms niet leuk.
hier 1 van dezelfde leeftijd, ik heb maar 1 tip, volhouden en consequent blijven, ik moet wel lachen om de akties van je dochtertje trouwens sorry
misschien een schakelklokje tussen een nachtlampje doen? dat als het lampje aan (of uit) is, ze van bed mag, en anders niet?
Misschien is zo'n slaaptrainer wel wat voor haar Maar dan niet stiekem instellen op 10 uur he Elke dag “uitslapen” « Elke Dag Leuk!