Hoi, ik heb zojuist een Winterse overnachting voor 4 personen gewonnen bij de Vriendenloterij! Heel leuk, denk ik.. maar ik kan niet inloggen dus kan ik niet zien wat de prijs verder inhoudt. Is er misschien iemand anders die deze prijs ook heeft gewonnen!?De helpdesk is pas maandag bereikbaar en ik ben zeer nieuwsgierig.
wat leuk zeg... niets gewonnnen... doe ook niet mee veel plezier alvast! paar daagjes weg doet een mens altijd goed!
Wij hebben 4 kaartjes voor een pretpark naar keuze gewonnen! Gaan lekker samen naar de winter efteling
Ik dacht dat dit vast 1 of andere reclamestunt zou zijn om zo leden te werven maar blijkbaar heb je echt iets gewonnen. Gefeliciteerd!!!!
Ik heb er jaren aan meegedaan en 0,0 gewonnen. Ik speel nu al zo'n 1,5jaar niet meer mee en win daarmee iedere maand 10 euro. Heb dus in die 1,5jaar al 180 euro gewonnen
Wij ook, alleen denkt vriendlief dat je een beperkte keuze zal gaan hebben (dus een lijstje met pretparken die hun goedkeuren waar uit je mag kiezen). Ik kan er echter niets over terug vinden...
Mijn schoonmoeder doet mee met de vriendenloterij en aangezien ze mij als haar 'vriend' ziet krijg ik ook regelmatig wat! Heb ik 1 jaar tijd regelmatig iets gekregen. TS en Bernadet26; van harte gefeliciteerd!